fredag den 13. maj 2011

Tenerife #23

For- og bagside til Feriealbummet. Da vi ankom til hotellet (tidlig formiddag) var værelset ikke helt klar, så vi drog ud i byen for at finde lidt frokost. Da vi havde været oppe side kl. 02.30!! - var vi ret sultne, så vi fandt hurtig et pizzeria og fik en DEJLIG kold øl til en lækker pizza...MUMS.
Det er Tenerife man kan se på de øverste "flyver"-billeder... både på ud- og hjemtur. Og så havde vi klart vejr... så Alperne lå på et tidspunkt "knivskarpe" under os... det var flot!
Papiret er BG basics - alfabetet Teriyaki fra QK...
Det var (logisk nok) de sidste to sider. 1000 tak for alle super søde kommentarer til mine sider. Tak til alle jer der har holdt ud og været med "på hele turen". =0)    Håber I har fået lyst til at gå i vores fodspor  =0D
Jeg elsker at lave feriealbum, for jeg føler, at jeg er afsted på tur igen, når jeg hiver albummet ud fra reolen og bladrer i det.  
Nyd dagen...
SES 

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Har været en stor fornøjelse at følge jeres ferie og se alle de smukke billeder, jo næsten som at være med :)

Karina Beck sagde ...

Flotte sider, søde Qk figurer.
Jeg får bestemt lyst til at følge i jeres fodspor. Det er i hvert tilfælde din skyld, at jeg har lyst til Tenerife som feriemål.
Fortsat god søndag.

Cecilie sagde ...

Jeg bliver altid så imponeret over, at du får lavet de her album - og får lavet dem færdige! Jeg har vist ikke scrappet et eneste layout fra vores sommerferie sidste år...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...