tirsdag den 24. maj 2011

Carls fødselsdag


Her er lidt billeder fra Carls fødselsdag. Jeg ville egentlig have gemt dem til i morgen... men min blog er MYSTISK... jeg kan ikke kommentere uden den IGEN og IGEN og IGEN bliver bedt om at udfylde mail og login... =0( ... andre der har det ligeså?? Jeg får at vide at jeg er ANONYM!!
Nå, men her ser I lidt fra Vikingefesten: Øverst fra v -> h...
Gaverne åbnes (1 & 2), der grilles (3) revelsben og pølser til brunchen (der var bl.a.frugtsalat med datidens frugter, smyr (á la græsk yoghurt), honningristede nødder, grovbrød, ost, grøntsalat, rå revet rødbedesalat, kyllingebryst), Sofie gynger (4), Herbert ved sandkassen (5), Herbert og Sofie på trampolinen (6), Brunchen præsenteres (7), langbordets glæder (8), Vikingerne ankommer "sejlende" (9), Vikingerne afsted på togt(10), Hans på planken (11), Hans udfører Vikinge-dåse-kast (12), Den store Viking overmandes og må udlevere "skatten" (13), Vikingerne fremviser deres "fangst" (slikposer ;o)) (14), F-barnet med vikingehjelmskagen med 5 lys (15), INGEN KÆRESTER!! (16)..... (fnis)

Håber du får en god dag.
SES

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med den lille viking. God ide med vikingemad i stedet for alt det usunde børnefødselsdagsmad.
Sådan nogle dejlige billeder.
KH AM

Charlotte sagde ...

Den vikingefest har da været totalt gennemført. Hvor er det herligt! Gode billeder du har taget af alle de skønne unger... store som små! :0)

Karina Beck sagde ...

Det ser super hyggeligt ud! Og bedst af alt ungerne ser ud som om de nyder det ; )
Jep.. jeg har også haft præcis de samme problemer med at kommentere i dag..
Spænende om det lykkes ny ; ) : )

Charlie sagde ...

Sikke en gennemført fødselsdagsfest - og skønne situationer du har fanget med kameraet - både fætteren der ikke HELT syn's det er fedt at se andre åbne pakker?? Og de betuttede ansigter da den store viking overgiver sig. Jeg spotter nogle skønne LO's lige om hjørnet. PS - gæt hvem der har en Vikingehjelm og et vikingeskib i QK??? =0)

Ditte sagde ...

Skøøøn collage, med søde og seje vikingeunger, stort scrappepotentiale i så mange dejlige billeder, bare kom i gang ;)

carl sagde ...

Hej Farmor. Tak for de flotte billeder af min vikingefødselsdagsfest. I dag er vi nået halvvejs med at samle den seje ridderborg. Kh Carl.

Annette / aka sagde ...

Sikke da en flot og total gennemført vikingefest.
Godt at Carl er tilfreds...(ovenfor) Men der er sandelig også lagt et stort arbejde i den dag. Supergodt gået.
Og så skal du da scrappe vikinger.....der er da nok skønne fotos til det.
Og ja, du er ikke alene om dine blogproblemer.....ÆVÆVÆV. Visse ting her i livet skal bare fungere. Bilen skal starte og bloggen skal fungere...Ikke.
Tak for alle dine kommentarer hos mig - mens jeg har været holdt udenfor. (!) - og fortsat god regnvejrsweekend.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...