søndag den 29. maj 2011

OSH-kort

For nogen tid siden gav Charlie mig nogle design prøver, som hun havde fået til OSH-kort. Nu har jeg fået lavet en pæn stak kort af nogle af designprøverne. (nederste billede)
Det øverste billede er noget papir, jeg har købt billigt i et supermarked (husker ikke hvilket) men som jeg synes var ideelt til nogle glade kort i glade farver der kunne gå afsted til ørkenen. Jeg har brugt mine 2 kvadratpunches i 2 forskellige størrelser til kortene. Det var serie produktion i "stor udgave"... men til gengæld kom der også en del hurtige kort ud af det ;o)
Så nu har jeg lidt til Charlie, hun kan fylde i de tomme kasser, når vi ses igen.
Hvis du ikke ved hvad OSH handler om... så tryk på linket her til højre og læs om det gode projekt.


Tak fordi du kom forbi... jeg håber det lykkes at lække op på bloggen... hold da op hvor jeg synes vi er mange der kæmper en brav kamp for at få "blog-land" til at "køre"... =0)
Hav en dejlig dag... mon ikke det snart bliver tid til SOMMER??????
SES
Posted by Picasa

10 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej du - WAUW hvor er det gode ideer du har fået ud af de kvadrater fra Multiscraps Iben - dem håber jeg hun får øje på for de er genialt anvendt. Og igen en god anvendelse af dine kantpunches på de øverste kort. Dem glæder jeg mig til at få hjem i den slunkne lagerkasse når vi ses. DEJLIGT. Knus og god søndag

Charlie sagde ...

HOLD DA op jeg kan kommentere i dag uden at være anonym - GOD start på en ny uge !!! =0) Så du får sørme lige en til bare fordi jeg kan =0)....

Karina Beck sagde ...

Flotte kort i friske farver.
Du er så flittig med kort til OSH!
Det er dejligt at kunne kommentere igen ; )

Annette / aka sagde ...

Du er altså bare sådan en flittig pige...og det er søde kort i friske farver. Dejligt.
Hvaffor en SOMMER ? Hvad er det nu det er ??

Og så studser jeg over, at du skriver kvadratpunch. Min mand forsøger at lære mig, at der er forskel på kvadrat og firkant...hihi. Mon ikke det er matematiklæreren der titter frem der... Jeg kan ikke lære det, for jeg har en klap indbygget i hjernen der falder ned, hver gang ordet kvadrat, brøkstreg, ligning el. lign bliver nævnt....
For mig er alt rundt eller firkantet....men du har åbenbart et udvidet ordforråd.

lam sagde ...

Som altid skønne kort og du har godt nok vært flittig. Sjovt for jeg ahr også lavet kort i dag, som jeg tænkte OSH skulle have.
Forsat god søndag

Gitte sagde ...

Ej nogle skønne kort du har fået lavet til OSH. Jeg har er igang med at få lavet mine OSH kort færdige. Men jeg skulle lige ha' lavet nogle sider til lille Nikolines album, som hun fik i dåbsgave igår.:)

EJ hvor er det nogle sønne billeder fra Carls fødselsdags fest. Et kanon godt tema:)
Du må ha' en rigtig dejlig uge
Knus

Hverdagensmamirakler sagde ...

Flotte kort du har lavet til OSH de skal nok bringe lykke... Det gør ikke noget at det er masseproduktion når de bliver sendt så mange steder hen til så mange forskellige mennesker...

Sommeren kommer i næste weekend i hvert fald hvis man lytter til tv2 vejret :o) God uge og glæd dig til fredag, lørdag søndag hvor de lover mellem 25-26 grader...

Hilsen Sara

Anonym sagde ...

Jeg slutter mig til koret af alle de flotte roser du her har fået..
Jeg har også 4 kantet stansejern,som nu skal prøves som du gør, og kært barn har mange navne.
Hej fra Bodil

Sivsko sagde ...

Super Flotte kort - god idé ;o)
Jeg har også haft mange problemer med at kommenterer.
Men nu ser det ud til at virke :-)
Krammer Heidi

Cecilie sagde ...

Du er simpelthen så flittig med kortene, det er herligt!

Det bliver snart sommer, jeg tror på det. Og så kommer jeg til DK :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...