onsdag den 18. maj 2011

Indbydelser

Carl fylder 5 år på mandag... så jeg blev spurgt, om jeg ville lave indbydelser. Da Tyrkiet stod for døren, skulle det ikke være for kompliceret... så det blev disse kort, som jeg fik produceret inden ferien.
Det er QK paperdoll med en aldeles alternativ påklædning, da de af gode grunde ikke har vikingeudstyr til dem ;o)
Hjelmen er et tilrettet påskeæg (!!!) hornene et palmeblad (!!!)... og tøjet sat sammen af indianer-/ brandmandsdragter. Øksen er et stykke "værktøj" fra brandmanden som er skåret til... desuden græstotter fra QK i forskellig farvenuance... ;o)
Vi skal til vikingebrunch (!!!) på søndag ... så fotos følger senere...
TAK for jeres dygtige gæt til feriemål... og JA... vi boede i Alanya... så Kirsten ramte plet... jeg vender tilbage med mere om turen...
Hav en dejlig dag...
SES

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

Der er også super skønt i Alanya, drengene og jeg skal derned 3 august og glæder os :)

Du skriver hurtige indbydelser... wawww... for mig ser de bestemt ikke hurtige ud, og de er super flotte - godt fundet på :)

Charlie sagde ...

ENDNU en omgang superfine Farmor indbydelser - God vikingefest - glæder mig til at se billederne. Knus herfra.

Dorit sagde ...

Øjjj den forklaring lyder helt Charliesk... med fantasien i brug kan man lave alt af de QK-dies, kortene er superflot lavet, selvom de var hurtigt fabrikerede !
Så går du måske snart i gang med et Tyrkiet-fotoalbum, det var da godt du nåede af blive færdig med Tenerife !!

Karina Beck sagde ...

Ikke for kompliceret???? Jeg kan da se at der ligger meget arbejde bag og flotte er de!!

Cecilie sagde ...

Super flotte invitationer - sikke et arbejde!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...