mandag den 23. maj 2011

Carls fødselsdag

I dag er det Carls fødselsdag
HURRA - HURRA - HURRA
Han sikkert sig en gave får
som han har ønsket sig i år
Og dejlig chokolade med kager til.
TIL LYKKE - CARL og TAK for en dejlig Vikingefest i går til mor og far.


I går var vi som sagt til vikingefest hos Carl. Vi startede ude i haven med en fantastisk VIKINGEBRUNCH, men de gæve vikinger måtte efterfølgende på jagt i regnvejr, mens alle gæsterne stod i ly for en byge... (øv for det danske forår!!)
Resten af dagen var vi indendørs til forkælelse og lækker kage (udformet som en vikingehjelm).
MUMS den var lækker. Én af de næste dage skal jeg lægge dokomentation for løjerne på bloggen. ;o)


Idag vil jeg vise jer kortet (som ikke havde noget med vikinger at gøre) - men er en antydning af, at Carl ELSKER at være med til at lave mad og bage kager.... og han ELSKER IS!!!
Stempelaftrykkene har jeg fået af én eller anden... ??? jeg kan bare ikke huske hvem!! (rødme) TAK til den det er!!  ;o)
Undskyld den dårlige billedkvalitet... jeg havde helt glemt at tage et foto, så det foregik nærmest halvvejs ude af døren!!
Håber I har haft en dejlig St. Bededagsferie... vi har en travl uge med mange hyggelige aftaler... det hører I mere om. =0)
God ny uge til alle - SES

7 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Et stort tillykke til Carl i dag!
Det lyder til at vikingefesten var en succes trods regnbyger. :0)
Rigtig god ny uge til dig.

Sivsko sagde ...

Super flot kort til knægten ;o)
Tillykke med ham
Krammer (håber snart vi ses)
Heidi

Annette / aka sagde ...

Tillykke med Carl - og sikke fint kort.
Det lyder da som en sjov ide med vikingefest. Og hvad gør lidt regn ? Det siges at give smuk hud.

Charlie sagde ...

Til lykke med Carl - jeg ved jo hvad han interesserer sig for - så det er da et perfekt kort. Tænkte på jer da det regnede men håbede brunchen var overstået på det tidspunkt. Knus herfra

Karina Beck sagde ...

Tillykke med Carl. Det lyder som en dejlig dag, trods vejret.
Sødt kort, du har lavet.

Cecilie sagde ...

Til lykke til Carl og familien. Så fint et kort, når man er en lille mand, der elsker is (man forstår ham jo godt).

Håber du får en dejlig uge.

Mette sagde ...

oh...jeg elsker vikinger og har læst alt hvad der er værd at vide om den slags ;-). Indbydelserne er vildt søde og din idé med vendespillet har jeg tyvstjålet allerede...bare rolig, det går til et godt formål. Fortsat god dag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...