torsdag den 22. oktober 2009

AL's Verden


Jeg har rigtig længe gerne villet besøge ALV - en park i udkanten af Vimmerby. Nu var muligheden der og selvom min mand ikke har det store kendskab til historierne (bortset fra Emil og Pippi), så blev han revet med af min begejstring. Som lærer har jeg læst et UTAL af hendes bøger højt for eller sammen med børn i mange aldre (et UTAL af gange) så de er ret present... og jeg holder VIRKELIG af dem.
Her er vi ved indgangen og på besøg gennem de første gader i Den lille by. På billedet i midten på venstre side er vi på posthuset, hvor der selvfølgelig ligger pakker til Pippi i VillaVillakulla på hylden og venter på udbringning ;o)
LUR mig om vi ikke kommer igen når drengebørnebørnene er lidt større... ;o) ;o)
Papiret er MyMindsEye, billederne er mattet på rød karton fra Bassil.
Tak fordi du kom her forbi og hav en god dag.

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Karina Beck sagde ...

Jeg har aldrig været ved AL hus og posthuset... Men været i Astrid Lindgrens verden og hele familien var også meget begejstret. ; )
Du må have en god dag.

Anne Bente sagde ...

igen et totalt flot lo, og hvor ser det spændende ud.

Kirsten sagde ...

Jeg har desværre endnu ikke været i ALV, - det er et af de steder jeg gerne vil besøge, men det må vist vente til en gang vi kan komme afsted uden Cæsar. Der er meget "papirkrams" der skal være i orden, hvis man skal ind i Sverige med en hund :-)

Herlige billeder og sej overskrift.

Kirsten sagde ...

Tusind tak for din søde kommentar :-D

Kanten omkring billederne er tegnet med en tynd, sort pen :-)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hvor skønt at du (I) nød jeres besøg så meget. Jeg er sikker på, at det vil være et dejligt sted at tage til med alle børnebørnene.

Hav en dejlig week-end.

Betina Olesen sagde ...

Åhhh.. det er også et af mine ønskesteder... men kom det aldrig med egne børn, og har tænkt at det så måtte vente til der kom børnebørn ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...