tirsdag den 6. oktober 2009

Skærgårdssejlads


Dagen sluttede med en herlig Sightseeing sejlads (Historisk tur) i Stockholms skærgård.
Vi er heldigvis begge facinerede af at se byer og kystlinier fra vandsiden, så det er sjældent, når vi besøger "nye" steder, at vi ikke er til vands, når muligheden byder sig.
Som jeg har fortalt før, er der utrolig mange stockholmere, der har båd, og det præger "vand-billedet". Der er masser af sejlere i farvandene omkring byen, og det nyeste hit er HUS-BÅDE, som er store og super lækre.
Papiret er fra Li'l Davis Designs og billederne er mattet med brun bassil karton.
Jeg har valgt, at det er første billede, der giver dette dobb.-LO overskriften ;o)
Tak for besøget...og hav en dejlig dag.

5 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Jeg kan rigtigt godt li doodlingen der er i arket - og flot med de brune matter. Nydelige billeder - det er altså så hyggeligt at følge med i jeres Sveriges-ferie. :-)
God tirsdag til dig.

Anne Bente sagde ...

NYDELIG, sååå stilrent og fint.

Karina Beck sagde ...

Endnu et flot rejselayout. I oplever godt nok mange spændende ting.
Du må have en fortsat god dag.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er noget superfedt papir til temaet - det ser godt ud.

Gitte sagde ...

Åh - det papir passer bare rigtig godt til billederne. Og du er bare god til at lave historie med dine fotos alene og ideen med at lave skjulte tags med tekst er en ide, som jeg også har taget til mig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...