søndag den 18. oktober 2009

Barnedåb



Et LYSERØDT dåbskort ;o) ;o) ;o)

Man må jo benytte sig af lejligheden til at lege med den farve... (gg)

De, der kender mig, ved, at jeg med 3 sønner og 4 sønnesønner er super glad for at få lov til at lave TØSEkort... ;o)... men tag ikke fejl... Jeg holder meget af alle mine 7 drenge :o) :o) :o)
Nå, men her er det "vores" kok's lille datter, der skal ha' kortet.

Jeg har lavet kortet ud fra Else Slipsagers How2do. Det var sjovt at prøve. Jeg har brugt bassil lyserød karton, rest af lysegrøn ditto til Bananasplit tal og bogstaver fra QK, Magnolia stempler farvelagt med H2O farveblyanter, pyntet med glimmerlim og skåret ud med Spellbinders, skrivefelt i hvidt karton skåret med fiskars punch og pyntet med lidt bånd, Prima blomster, brad, og lille stump bladranke. Papirerne er fra restekassen.

Tak fordi du kom forbi... hav en dejlig søndag :o)

8 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hold da helt op hvor er den bare sød.

Heidi sagde ...

hvor er det sødt og "tøset" ;o) Jeg kender det med lyserød - har drenge selv og nevøer så når veninder´s piger skal ha noget ja så er det tøj (endnu) og lyserødt ha ha

Rigtig god søndag til dig

Karina Beck sagde ...

Det er et rigtig sødt tøset kort du har lavet.
God søndag til dig.

Betina Olesen sagde ...

Det er da et rigtig sødt kort, og ja, dejligt tøset... kan godt forstå at der er nogle behov der skal dækkes ;-)

Dorit sagde ...

Hvor blir det dejligt, at du endelig kan komme til at scrappe i lyserødt, det blå kan jo blive en kende for ensformigt, hi-hi ! Det er stangsmart det kort, har set det flere steder, gad vist om jeg kan hitte ud af af få sådan et foldet og skåret de rigtige steder...

Charlie sagde ...

Hej ven. WAUWW - hvor blev det fint - det er et perfekt kort til at få brugt sine rester, ikke?
Dine nye nestabilities er også kommet i brug kan jeg se - det er totalt fint altsammen og Magnolia sommerfuglene passer perfekt. Der bliver ikke et øje tørt til den barnedåb. På trods af dine mange drenge har du bestået tøseprøven med UG kryds og slange. =0)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Du kan jo også roligt gå i træningslejr med det lyserød ;o) Det er et skønt kort, og skønt til sådan en lille dåbsdame.

Hav en dejlig uge.

Charlotte Ravn sagde ...

Super skønt kort og det passer jo perfekt til et lille tøsebarn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...