lørdag den 10. oktober 2009

VIGGO 5 år


Idag har Viggo fødselsdag. Han fylder 5 år, og er blevet en rigtig stor dreng.
Han spiller fodbold, som mange andre drenge og er blevet dygtig til det. Så defor teksten "en super sej dreng" på to punchede cirkler.
Baggrundspapiret er "græs" fra Karen-Marie-klip, og der var fodbolde på bagsiden... én af dem kom inden i de punchede cirkler. Stemplet er fra Magnolia - farvelagt med brushtables og med en færdigkøbt "fodbold" i hånden, målet er "hjemmekonstrueret" med net af Nettos Deko-Net. Alfabetet er "sophisticate" fra QK.

Vi ses lige om lidt fødselsdagsbarn... Vi glæder os til at være med til at fejre dig.
Der kom liiige et billede på af fødselsdagsbarnet fra gårsdagens børnefødselsdag...
Hav en god week-end alle sammen og tak, fordi du kom forbi min blog.
Jeg bli'r så glad, når I lægger en kommentar. Det varmer.... ;o)

7 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej - jeg har haft lidt for travlt - men SE her er min kommentar. FINT kort til en stor dreng - TIL LYKKE med ham - sejt fodboldmål du har lavet. Sjovt nok har jeg jo også lige skullet lave fodboldkort. Den ide må jeg huske til en anden gang. Knus

Karina Beck sagde ...

Sejt kort til en fodbolddreng på 5.
God weekend.

troll13 sagde ...

Sejt drengekort du har lavet, og fedt mål du har kreeret :o))

Charlotte Ravn sagde ...

Super sejt drenge kort og tillykke med Viggos 5-års dag!

Anne Bente sagde ...

total flot kort, og et stort tillykke med ham, sofie har også fødselsdag den 10, hun blev 6 år :)

Charlotte sagde ...

Tillykke med ham! Jeg er enig med de andre: sejt drengekort til en sej fodboldgut. Jeg håber han fik en dejlig fødselsdag. :-)
Fortsat god søndag til dig.

Kirsten sagde ...

Tillykke med Victor :-)
Super sej fyr, og kortet er jo helt perfekt, - kanon idé med græspapiret :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...