torsdag den 8. oktober 2009

Skogkyrkgården

Stockholm har flere seværdigheder, som er på listen over UNESCOs Verdens Kulturarv end i hele DK (incl.Grønland!!!).
Dette smukke sted er ét af dem. Jeg anede ikke hvad dette sted gemte, før jeg stod midt i det og blev betaget. I kan jo selv læse teksten, hvis I synes det er interessant.
Måske kan I kende nogle af billederne, for i filmen "Pigen, der legede med ilden" besøger Lisbeth Salander sin mors grav netop her.
Det fik vores tanker i retning af Københavns "Mindelunden", men på Skogkirkegården kan alle stockholmere blive begravet. Det er et utroligt smukt sted.

Papiret jeg har brugt er Simple Expressions, billederne er mattet med vissengrøn bassil, alfabetet er fra QK giftset Relax. Når jeg har tags liggende ved siden af LO'et, er det fordi teksten sidder skjult bag billederne, når de sidder i mappen.

Nyd dagen og... tak fordi du kom forbi min blog.

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er du altså flittig! Flot layout.

Heidi sagde ...

hvor er det flot og du er så godt til det med teksten - må altså prøve at blive bedre til det ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...