mandag den 26. oktober 2009

WEEK-END


I week-end'en passede vi Hans, fordi mor og far skulle til bryllup. Storebror Carl var på lang week-end hos en rigtig god ven. Det var super hyggeligt, men også benhårdt. Jeg er uegnet til de der etape-søvnperioder på et par timer eller lidt mere, fordi man er ved at få tænder. (nr.7 og 8!!!). Han ankom kl. 6.15 lørdag morgen og blev hentet ved 17-tiden søndag. Og da var både farfar og farmor FLADE.
Men når man jævnligt får sådan et smil , så gør det ikk' så meget vel?
Jeg glæder mig, til han kan meddele, hvad han ønsker, uden jeg skal gætte og forsøge mig frem ;o)

Tak fordi du kom forbi... tak for alle jeres skønne kommentarer... de varmer.
Hav en dejlig aften.
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Charlie sagde ...

Jo han ER for lækker - savl og hele molevitten. Men godt farmor overlevede, for vi skal jo på SAM i weekenden, helst uden du falder i søvn midt i det hele =0).

Karina Beck sagde ...

Ja sådan et ansigt kan man leve længe på ; )
Vi er jo vanemennesker ift vores søvn....
Glæder mig til at hilse på dig igen til SAM

Lars sagde ...

Hej Mor
Tak for hjælpen - det var en kæmpe hjælp!
Kh Lars

Dorit sagde ...

Ej en skøn unge, bare han var min !
Du har nok rigtig været "på", kan godt forstå du var træt.
Desværre ses vi ikke til SAM, håber jeg kan komme næste gang. Men rigtig god fornøjelse, det blir en herlig weekend, jeg er da kun lidt misundelig, hmmmm !

Betina Olesen sagde ...

Nårhhh... skøn unge, ja så kan man overleve alt, måske også at man viste der var afhentning igen søndag ;-)

Anne Bente sagde ...

nååååååå for en herlig lille dreng da, og ja de er bare skønne, men du milde man kan være flad, kender det godt :)

Charlotte sagde ...

Skønt lille ansigt han har - og ja man kan klare meget med sådan et smil. Det lyder hyggeligt at han sådan har været på weekend - omend også benhårdt. :0)

Lavanda sagde ...

Så din blog da vi var på et weekendophold - jeg vil bare sige nyd det så længe du kan!

Gitte sagde ...

Ej hvor er han bare lækker. Men det smil kan da gøre enhver helt blød i knæene, også selv om man er kørt lidt flad. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...