mandag den 5. april 2010

Viggo og Osvald til fødselsdag


Her er et par LO med Viggo og Osvald fra de var til Carls fødselsdag. Som det ses, var det en skøn maj-dag, hvor haven blev brugt til leg. Farfar, far og mor er også kommet med på billederne. For en gang skyld. Som det også kan ses, tog det hårdt på farmand at være aktiv ;o)
Papiret er fra BG og jeg har valgt at lave små sedler med billedtekst.
Nyd den sidste påskedag. Tror jeg skal have gjort lidt ved nogle Cuba-billeder i dag.
Tak for dit besøg... en lille kommentar gør mig glad.
SES
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Dejlige sider med skønne stemningsbilleder. Det er super med underteksten til hvert enkelt billede. Det virker rigtig godt.

Hav en dejlig 2. påskedag.

Heidi sagde ...

hvor er de bare gode - og kan lige høre og se dem live :o)
Kan god se på farmand det var en hård fest - mon han fik lov at ligge mere end 5 min. ? ;o)

Rigtig god dag til dig

Karina Beck sagde ...

Oj, hvor ser det godt ud med den blå stærke farve. Lækkert layout og som altid stemningsfulde billeder.

Dorit sagde ...

Øj, en masse flotte billeder du har fået plads til, det er jo en hel billedreportage ! Og BG-papir er altid lige i øjet, nænner nærmest ikke at bruge mit...
Nu glæder jeg mig SÅ meget til nogle Cuba-Lo'er !

Charlotte sagde ...

Ihhh hvor blev det til to dejlige sider til scrapalbummet. Det blev så flot med den turkis-blå farve på baggrundsarket. Herligt med så mange glade billeder fra en dejlig dag.
Rigtig god (sidste) påskedag til dig. :0)

troll13 sagde ...

Hvor er de bare skønne, og dejligt med alle de gode billeder på.

Håber du nyder den sidste påskedag for i år ;o)))

Charlie sagde ...

Hej - her er de sørgelige rester af os efter vores 20 gæster - god dag - men puha jeg er flad nu. Vejret holdt sig heldigvis pænt så æggejagten forløb fint - og E som jo har lynhurtige hænder løb af med RIGTIG mange æg - tror han talte dem til mere end 50!!! GODT vi havde været i Sverige hvor små indpakkede æg var til at betale =0)

Charlie sagde ...

HOV undskyld - fik fumlet og trykket send. Ville jo faktisk gerne skrive en kommentar om dit LO - Skønne fotos med masser af action og fede farver. Fint med en drengefarvet blomst. =0) Og du VED jo jeg elsker LO's med mange fotos.

Kirsten sagde ...

Øjjj..., sikke en dejlig fødselsdag Carl har haft, - fuld af hyggelige aktiviteter :-)
Ja, det kan knibe for os voksne at følge med ungernes tempo, så jeg kan godt forstå, at det tog hårdt på farmand ;-D
Det er nogle dejlige blå farver der er i LO'et, og du har fået rigtig god samling på det, ved at bruge de blå tekststrimler. Sødt at sommerfuglene bryder lidt med de gule farver :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...