tirsdag den 13. april 2010

På Københavns-tur


Sidste år var vi heldige at låne Viggo og Osvald til en Københavns tur. Desværre var vejret ikke helt med os, og det var for råt til at alle vores planer kunne føres ud i livet. Men vi var på Langelinie og se Den lille Havfrue og i Rundetårn og brænde "krudt af" og til sidste ende på toppen og kigge ud over byens tårne.
De syntes godt nok, det var lidt underligt, at der ikke var trapper men en MEGA sneglegang, og da jeg fortalte dem, at man engang havde kørt i hestevogn derinde, tror jeg, de tvivlede på, om jeg talte sandt ;o)
Som altid, når vi er på tur, havde vi hjemmesmurte madder med...samt drikkebrikker og lidt frugt. Det var tilpas at få noget i maven med en fin udsigt til alle tårnene lige før toppen af Rundetårn.
På bagsiden af LO'erne er der fortalt om vores oplevelser, og i løbet af nogle dage følger jeg op på, hvor vi var henne efter Rundetårn. :o)
Undervejs i byen var vi heldige at se Vagtparaden... det var et HIT :o)
Hav en dejlig dag... tak fordi du kom forbi...
SES

4 kommentarer:

Dorit sagde ...

Dejligt at have nogle bedsteforældre, der gider vise én Danmarks klenodier, sejt med Rundetårn-frimærket !

Karina Beck sagde ...

Rigtig lækre LOer. Dejligt at I giver drengene sådan nogle skønne oplevelser.

Gitte sagde ...

Sikke nogle skønne LO's du har lavet fra jeres tur i rundetårn. Dejlig opleveles drengene har fået sig. Den husker de helt sikkert længe. Jeg havde min nevø med der op da han var 5 og han kan stadig huske dagen og nu er han 10 :)
Karet i rundetrån...*fnis* de har sikkert tænkt...ja ja den er god med jer...;O)
Du må ha' en dejlig uge.

Heidi sagde ...

Hvor er de bare gode disse 2 loér - sad og tænkte at de engang bliver et kæmpe hit ved de 2 skønne fyre :o) Hjemme smurt madpakke uhmmm der er intet der er bedre - husker som barn jeg var på tur med min farmor, hun havde altid kagedåsen med madder med og fast var bondebrød med spegepølse- sjovt som man lige hukser det ikk ;o)

Skøn collage du har lavet fra påskehyggen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...