søndag den 25. april 2010

Til lykke Karen


Idag har min tidl. kollega og samarbejdspartner fødselsdag. Hun skulle ha' en lille hilsen, så dette enkle kort er sendt afsted.
Hun holder af sin have og har i det hele taget en stor viden omkring, hvad der "rører sig" i naturen. Det har jeg tit draget nytte af gennem årene.

KarenMarie-karton, lidt papir fra restekassen, lidt punchinella, Magnolia stempel farvelagt med brushables, QKhjerte og rollerskates alfabet - resten giver vist sig selv.
En fantastisk fin solskins-søndag ser ud til at være klar til brug :o).
Vi tager på Louisisana med ældste søn og svigerdatter samt Carl og Hans (som liiiige har taget sine første skridt)... bagefter skal vi grille... uhhmmm...
hhmmm... mon farmor'en ikke får et par situationer i "kassen" i dag ;o)
Tak for besøget... tak for en lille kommmentar, som gør mig glad... hav en dejlig dag og en god ny uge.
SES
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

God morgen. Du er også tidligt oppe; ) Det er et sødt kort, du har lavet. Den Magnolia med vandekanden er jo oplagt til et havemenneske og sød er hun.
Vi skal en tur i havecenteret og snolde blomster og buske i dag.
Rigtig god fornøjelse med de små. Jeg vil se frem til et layout med de første skridt ; )

Charlotte sagde ...

Sikke et sødt og frisk kort. Dejlige farver - og stemplet passer jo perfekt til et havemenneske.
God tur i dag - og jeg er da sikker på de får nogle gode billeder "i kassen". :0)

Heidi sagde ...

Hvor er det et skønt kort du har lavet - er vild med alfabetet.. måske nyt behov ;O)

Hvor lyder det til at blive en dejlig for Jer, og grill uhmmm det lyder sørme for godt. Glæder mig til at se hvad du får "fanget" ;o)

Charlie sagde ...

Hej - hvor er det et dejlig frisk og forårsfarvet kort. Det vil da vække lykke. God fornøjelse med "rollingerne". Knus

Dorit sagde ...

Hav en dejlig dag på Louisianna og grill-kom-sammen, husk nu cameraet !

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var et sødt og enkelt kort, som jeg er sikker på modtageren sætter pris på. Det er dejligt med forårsfarverne.

Jeg håber, at I nyder dagen med børn og børnebørn.

Gitte sagde ...

Hvor er det kort bare yndigt. Skønne forårsfarver.:)

Håber I havde en dejlig forårsdag på Lluisiana samme med børn og børnbørn.:)
Forsat rigtig god søndag aften.
Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...