fredag den 30. april 2010

TØZETUR



D. 20 april var jeg på tøzetur med min barndomsveninde (som jeg har fortalt om før...). Vi var på Statens Museum for kunst for at se Bjørn Nørgårds udstilling og i Rosengården og spise frokost på "Bibis Diner (- MUMS... kan anbefales). Bagefter havde vi planlagt en "nostalgisk" vandretur gennem Botanisk Have og Østre Anlæg. Det var en helt vidunderlig dag på trods af, at vejret var lidt råt.
I Østre Anlæg blev vi mødt af dette fantastiske syn: Jeg er ret sikker på at det var en slags haveazalea... men smuk var den, og inden længe (måske allerede nu) må rhododendron'erne stå i fuldt flor.
Vi har begge tilbragt hele vores barn- og ungdom på Østerbro, så der var mange "... og kan du huske"- dialoger undervejs. Det skal måske lige tilføjes at vi har "fundet" hinanden igen for ca. 1½ år siden efter at have levet næsten 40 voksenår uden nærkontakt... (tak til FB).

Jeg har haft ualmindeligt meget om ørerne de sidste 10 dages tid (godt man er efterlønner...) - det afsløres de nærmeste dage hvad min tid bl.a. er blevet brugt på...
Håber I alle nyder en dejlig St.Bededag... alting grønnes... og det bliver lunere og lysere... NYDER I DET IKKE??
Tak for dit besøg... og måske en lille kommentar... det gør mig SÅ glad...
Hav en dejlig dag... SES ;o)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Ih hvor er det bare skønt, at du har mødt din barndomsveninde. Hurra for FB! Det lyder til, at i havde en super hyggelig dag og sikke en smuk busk.

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle flotte billeder.
Der er noget helt specielt ved barndomsveninder! Det lyder som et hyggeligt genmøde.
God bededag.

Charlie sagde ...

Perfekt blomst til en TØZETUR. Lyder rigtig hyggeligt men jeg springer nu stadig ikke på FB - jeg HAR jo kontakt med dem jeg gerne vil - ikke?? =0)
Jeg ved GODT hvad du har haft travlt med - så jeg glæder mig til at SE resultatet. Knus og god St. Bededagsferie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...