onsdag den 21. april 2010

Charlie har fødselsdag


Her er det så... det kort, jeg havde med til Charlie...
Tak for idag søde, Charlie. Det var super hyggeligt og lækker frokost du diskede op med.
Og tak for lån til og hjælp med div. kommende projekter... ja, du... som efterløner kan man godt ha' travlt! ;o) ;o) Nyd nu resten af din fødselsdag... J. kom hjem UDEN at blve våd. =0) Kram fra mig

Jeg satser på, vi gør det igen snart... (mødes!!)
Selve kortet er KM-klip, QK myrer, træ, sky, flag og flagstang - baggrundspapiret er fra restekassen skåret med min "bølge"-skærer. Magnolia stempel med tulipan-pige og mur farvelagt med brushables og lidt glimmerpen samt en primablomst.

Tak fordi du kom forbi min blog ... hav en god aften....
SES

Posted by Picasa

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et flot kort, du har lavet til Charlie.
Du må have en god aften.

Gitte sagde ...

Ej sikke et flot kort du har lavet til Charlie. :)
Du må ha' en skøn uge. :)

Dorit sagde ...

Lige et kort i modtagerens ånd ! Tak for oplysningen om denne vigtige dag, har lige været smuttet over på C's blog og ønsket tillykke.

Anonym sagde ...

Hej, har lige været inde på alle dine sider, helt tilbage til 2008, det var en sjov rejse.
Du har været meget kreativ både med dine kort og siderne med nogle dejlige billeder.
Skønt kort til Charlie det må hun være blevet glad for.
svigerinden

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke et skønt kort du har lavet til Charlie og tak for påmindelsen, så jeg kunne få ønsket hende tillykke ;)

Charlie sagde ...

Ja det var et FIIINT kort, en skøn gave og et dejligt besøg - alt i alt en dejlig fødselsdag. Super vi begge havde tid på dagen og hyggeligt du havde "cykelmyggen" med - hans roser står så fint i dag og hygger. Knus

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var et fint kort, du har lavet til Charlie - jeg ved, at det har været velkomment ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...