tirsdag den 8. februar 2011

FØDSELSDAG

FLAGET ER TIL TOPS FORDI:
Idag er det J.s fødselsdag
HURRA - HURRA - HURRA
Til lykke med fødselsdagen =0) .
Ja... hele 3 dage yngre end mig... jeg var vist på barnerov engang... ;o)
J nyder at drille mig alle 3 dage, fordi han her VIRKELIG mener, at han har en gammel kone ;o) (fnis)....
Programmet for idag er HELT stille og roligt.
Vi skal i biffen og spise lækker mad bagefter... enten ude eller hjemme...
Igår havde jeg besøg af Charlie... Der var lige en måned,der skulle indhentes, hvor vi har været langt fra hinanden... så snakketøjet kom på gled og timerne fløj afsted... tak for igår min søde ven... ;o)
HELDIGVIS var vi også flittige, så vi fik en masse fra hånden og lagt planer for på lørdag, hvor vi skal til Scrap'n'dream i Høje-Tåstrup... jubiiiii... så ses vi igen =0)
Til dig der kom forbi... tak for besøget... hav en dejlig dag.
SES

9 kommentarer:

Charlie sagde ...

STORT til lykke til "lille" J med fødselsdagen! TAK for i går - det var en dejlig dag som gik ALT for hurtigt - men udover alt det andet vi skulle nå fik vi jo lavet 20 OSH kort og klargjort en hel del af dem der var kommet til HQ. Jeg skal da love for der er sus i flaget i dag med det blæsevejr.

Sivsko sagde ...

Stort tillykke med din "unge" mand - kan I nu have en rigtig dejlig dag. Vi ses lørdag
Krammer Heidi

Gitte sagde ...

Førts et lidt forsinket men et kæmpe stort tillykke med din fødselsdags i lørdags.:)Så et kæmpe stort tillykke med din mands fødselsdag idag. :) Håber I får en rigtig dejlig dag

Velkommen hjem til det kolde nord. Sikke en dejlig billedcollage. Glæder mig til at se LO's fra jeres ferie.
Tak for alle de skønne sider fra jeres krydstogt. Herligt at læse din rejseberetninger fra turen. :)
Glæder mig til at se dig på lørdag
Knus Gitte

Annette / aka sagde ...

Tillykke med din mand.
Og ja, der er jo nogen der til yngre mænd.....fnis...Den type kender jeg godt !!

Jeg håber, I har haft en dejlig dag - og rigtig hygget jer.

Tak for dine hilsener til Henriette. Du har jo nok opdaget hvor meget glæde det bringer.

Karina Beck sagde ...

Tillykke med manden. Det lyder som en rigtig hyggelig måde, at tilbringe en fødselsdag på.

Dorit sagde ...

Tillykke med den unge mand, håber I fik en dejlig aften og noget nams på tallerkenerne, om det så var hjemme eller ude, meeen det er nu skønt at spise ude og man ik' selv skal stå for menu, servering og opvask :-D

Heidi sagde ...

Et stort tillykke til ham den unge ggg hvor sjovt og ja kender det godt selv, mener faktisk stadig jeg er 29 ;)))

Vi ses desværre ikk i weekenden, jeg napper skaga scrap som er noget kun tættere på :)

Unknown sagde ...

Kære Margit.
tillykke med din mand - som jo må komme til den erkendelse, at han i dag er lige så gammel, som han har påstået du var de sidste tre :o)
jeg er sikker på, at I har haft en skøn tur i biffen, og haft en dejlig aften i hinandens selskab!
Kæmpe knus
Engel

Cecilie sagde ...

Forsinket til lykke til J - tænk, at du har været på barnerov ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...