søndag den 20. februar 2011

nyt legetøj

Jeg har helt glemt at vise jer mit indkøb på s'n'd - d.12.02..
I kan vist (på trods af ret dårlig billedkvalitet) se, hvad det handler om...
MS punch kan man jo altid falde i svime over =0)... så én ny måtte med hjem!!
TH sizzix-hjortene faldt jeg pladask for... (selvom der er længe til jul!!!)... så den røg samme vej :o)
Papirerne var lykkeposer med BG fra Scrapfactory... og de skal bestemt nok blive anvendt... Tenerife-billederne ligger jo og venter på at komme i album... ;o)

Vi var til 75-års fest i fredags... super hyggelig fest med lækker mad og danseglade mennesker mellem 18 og 90 år!!... så vi fik svinget "strikkepindene". Sent hjemme - så lidt mathed kunne spores i går ;o).

Tak for jeres søde kommentarer... jeg sætter stor pris på dem, og synes det er super hyggelig læsning.
Hav en dejlig søndag :o)
SES

9 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Rigtige dejlige nyindkøbte ting, og jeg er sikker på, at du nok skal få det brugt.....
Det lyder som en dejlig fest. Og hvis I kun er 1 dag om at komme over det - så vil jeg gerne have opskriften. Jeg synes, der går længere og længere tid, inden man er sig selv igen. Dengang vi hele tiden var til 30 års fødselsdage, da gik vi da direkte på arbejde. Men alle de 60-70 års fødselsdage.....de trækker tænder ud. Æv hvor besværligt !

God søndag over there.

Kirsten sagde ...

Super lækkket nyt "legetøj" :-D
Det er sørme da heldigt at finde lykkeposer med BG papir, - det er nogle rigtig anvendelige ark du har fået. Jeg glæder mig til at se dem brugt til Tenerife-LO'er.

Det lyder som en rigtig dejlig fest I har været til, det er skønt når stemningen er så god :-D

lam sagde ...

Skønne indkøb og ja de ter altid rart med ny lækkert legetøj

Dorit sagde ...

Dejligt med nye legesager, det er fine "stille og rolige" papirer du har fået fingre i, velegnet til mange ting. De der hjorte kan du da sagtens bruge udenfor højtiden, til kort er de i hvert fald anvendelige, har jeg lagt mærke til. Tak for h på min fb :-))
Knus Dorit

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle lækre papirer der var i den lykkepose! Jeg er da helt ked af at jeg ikke fik købt en!!
De nederste BG hører helt sikkert til nogle af mine favoritter. Og resten af varerne er også mums!!

Cecilie sagde ...

Det ser da ud som om der var masser af lykke i lykkeposerne; jeg synes, jeg kan se noget Origins, som er BGs fineste serie længe. Og ja, MS-punches er en afhængighedsfaktor af de værre... Hav en dejlig uge.

Sivsko sagde ...

Det var da super lækre indkøb, vi fik da også stået i kø i lang tid, næsten en time....
Krammer Heidi

Charlie sagde ...

Ja lækre ting du fik købt - fik jo lov til at ae dem IRL da du kom retur fra køen. Jeg mangler også at vise hvad jeg har købt både hist og pist men det kommer vi til ved lejlighed =0)

Heidi sagde ...

Lækker lækker ting du fik med dig hjem :)
Lyder som en dejlig aften i havde - det er nu ikk så dårligt at komme ud a og til ;)

Rigtig god tirsdag til dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...