mandag den 14. februar 2011

OSH kort

Så gik week-end'en med scrap... HERLIGT...
Lørdag var jeg til Scrap'n'dream i Høje-Tåstrup sammen med næsten 200 andre søde scraptøzer og 1 enkelt ganske ung mand...(Silas...). Tak til "scrapklubben" for en hyggelig dag... håber vi ses snart igen =0)
I får lige et billede af de kort jeg havde med til OSH kassen. Jeg har ikke fået lavet helt så mange, som jeg plejer, fordi vi har været på ferie på Tenerife. Men lidt har også ret ;o)
Og jeg nåede da også en god håndfuld på S'n'd.
Forøvrigt kom der 624 kort i OSHkassen... TOTALT FANTASTISK...
Klik på linket til OSH bloggen i min sidebar, hvis du vil læse om projektet og se nogle af de vildt flotte kort der bliver produceret i den gode sags tjeneste.
Der kommer snart lidt billeder på bloggen fra dagen i Høje Tåstrup.
Idag har jeg lavet flere kort med noget af mit nye "legetøj" ;o) ;o)
Det er altid sjovt...

Håber du har haft en dejlig week-end. Tak fordi du kom forbi og jeg bliver glad, hvis du lægger en kommentar... det er hyggelig læsning.
Hav en god ny uge... om du så skal jobbe eller holder vinterferie...
SES

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er flotte kort, du har lavet. Og du skal vist ikke have dårlig samvittighed... du er vist en stor bidragsyder i forvejen.
Det var hyggeligt at hilse på dig igen.
God ny uge.

Sivsko sagde ...

Rigtig mange tak for en dejlig dag - håber snart vi ses igen.
Super Kort, glæder mig til at se de billeder af kortene du fik lavet i lørdags ;o)
Krammer Heidi

Cecilie sagde ...

Jeg ville ønske, jeg havde været der sammen med jer, for det er altid hyggeligt. Dine OSH-kort er fine, og jeg er sikker på, at du kommer igen. Du er jo en særdeles flittig produkteur ;o) Hav en dejlig dag. Kram.

Gitte sagde ...

Tak for hyggeligt samvær i lørdags.

Skønne kort ....jeg er vild med det papir fra SEI. Fnis...det ligger nemlig også hjemme hos mig. Men der samler det støv.

Jeg ville ønske jeg indimellem havde din energi til at få tingene fra hånden. :-)

knus Gitte

Kirsten sagde ...

Jeg synes nu du er mega flitting til at lave OSH kort, så der er da vist ingen grund til at have dårlig samvittighed fordi du har været på ferie ;-D
Håber I har nydt ferie på Tenerife.

Annette / aka sagde ...

Smukke kort i nyt design kan jeg se. Og dejligt papir du har brugt.

Tak for sidst i lørdags, hvor jeg lige var så heldig at hilse på dig. Hvor er jeg bare glad for at vi tog turen over til jer + lidt mere.
Du var lige nøjagtig så sød og varm en pige som jeg forventede. Så det var en rigtig god oplevelse. Nu ved jeg lidt mere, når jeg skriver til dig. Og det er nu rart.
I dag har jeg været "på inspektion" i HQ. Også en stor oplevelse....Så godt vi tog os sammen. Det var nu chancen var der, ellers er vi altid bundet op på familiebesøg, når vi er i jeres nabolag. Og det var virkelig en dejlig oplevelse. Utroligt hvad denne hobby kan føre med sig.
Og ja, vi var åbenbart i dit nabolag i går. I hvert tilfælde på Louisianna - sammen med alle de andre sjællændere. Jeg tror de var der alle....hold da op for en kø udenfor og fuld hus indenfor ! Vi syntes det var spændende at se - H. syntes ikke manden var dygtig til at tegne !
Og så er København jo altid et besøg værd. Så vi fik en fin lille tur ud af det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...