søndag den 6. februar 2011

krydstogt # 17 show

ALLERFØRST.... tak for jeres søde fødselsdagshilsener =0)
Jeg havde en dejlig dag og nød gensynet med alle "ungerne"... store som små ;o)

Hver aften var der show i Teateret. Meget forskellige show, som bar præg af, hvem der var med fra sted til sted. Her er det et estisk "Beatles-orkester", som giver en fantastisk koncert... og det var sandelig svært at sidde stille "undervejs"... ;o)
En anden aften var det dygtige akrobater, hvor det lykkedes at "fange" trapez-akrobaten.
Vi havde også besøg af en russisk dansetrup, der var super dygtige til at danse kosak-dans.
Og en tryllekunstner, som vi ikke ved første øjekast kunne gennemskue =0)...
Og den sidste aften optrådte et blandet kor af ansatte på skibet med et meget flot program.
Hold da op, hvor der var mange talenter...
Papiret er BG origins og alfabeter fra QK Teriyaki og sophistycate.
Dette var de sidste sider....hænger du stadig på, håber jeg du har fundet det sjovt at være på krydstogt... vi nød det i hvert fald og vil gerne anbefale rejsemåden (og vi får ingen %'er nogle steder)...
Tak for dit besøg her... tak for søde kommentarer- de varmer...

Hav en dejlig søndag.
SES

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er dejligt at høre at du havde en god fødselsdag.
Flot layout. Det lyder som en meget alsidig og oplevelsesrig tur.
God søndag til dig.

Dorit sagde ...

Det var dejligt at følge med i jeres krydstogt, man har jo næsten selv været med og set de flotte bygninger, natur og shows. Det er en skøn rejseform, som kan anbefales, jeg er dog ikke til de kæmpestore krydstogtskibe med 5-6000 passagerer, hellere små intime flodsejladser med 2-300 mennesker, det tror jeg er hygligst !
Nå, M, hvad skal der så ske nu, håber på at se noget fra den sidste måneds tid , hi-hi !!

Charlie sagde ...

Hej ven. Selvom jeg først fejrer dig (og har en lille gave...) i morgen så har jeg jo sunget (og det ved jeg godt IKKE var en gave) for dig i går. Imponerende show kan jeg se - glæder mig til at bladre i dit album IRL i morgen. God søndag og knus herfra.

Unknown sagde ...

Kære Margit. Dejligt at høre, at du have en skøn dag, omgivet at dine kære...!
Og tak for turen på jeres fantastiske cruise. Jeg er en af dem, som har været med hele vejen... og syntes det har været en fantastisk tur!
Jeg håber, at du får en dejlig søndag!
Knus Engel...

Heidi sagde ...

Et stort forsinket tillykke med fødselsdagen, dejligt at høre du havde en skøn dag :)

Skønne billeder og ikke mindst fortællingerne der følger med

Rigtig god søndag

Sivsko sagde ...

Rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen, og super flot dobbelt LO.
Krammer Heidi
ps. ses lørdag

Gitte sagde ...

Kære Margit

Her er en stor forsinket fødselsdagshilsen. Håber du havde en dejlig dag med familien og ikke mindst blev forkælet ud over alle grænser.

Flot hvid tiger i din header og så er det dejligt at høre, at Jeres tur gik rigtig godt. Det ser i hverfald sådan ud på dine flotte LO.
kram Gitte

Annette / aka sagde ...

Dejligt at høre, at din dag gik fint. Det var jo ikke fordi vejret var det bedste......sååååååå....

Og flotte billeder igen fra de shows. Utroligt hvad der er nogen der kan !

Tak for din hilsen hertil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...