onsdag den 2. februar 2011

Hjemme igen...


... efter 4 uger på Tenerife... =0)).

Først 1000 TAK for ALLE jeres dejlige kommentarer til mine rejsesider, mens jeg har været væk.....
TAK for awards fra flere sider... ;o)... nu bliver der en del at indhente... ;o)

Jeg har været lidt på bloggene undervejs... men solen og varmen udenfor trak i mig, og det var ret dyrt... så hen over ugen der kommer må jeg indhente det forsømte.
Dagen idag står i vasketøjets og indkøbenes tegn.... =o)
UHA... sikken en hverdag... selv at rede seng, handle ind, lave mad, vaske op og gøre rent... og ingen til at skifte sengetøj hver 3. dag og skifte alle håndklæder hver dag ;o)...men OGSÅ RART...
Jeg glæder mig VILDT til at gense børn, svigerbørn og børnebørn på lørdag... de har været savnet... de små var "med på turen" som billedgalleri til at hænge op så vi kunne "sige godmorgen" til dem hver dag... lidt skør har man vel lov at være... :o)

Nå, men indlægget skal ikke være vildt langt... der er jo masser af materiale til et nyt feriealbum kan I nok regne ud ;o)

På billederne ses fra øverste venstre hjørne:
Én af spækhuggerne fra et storslået show, den old-tusse-gamle skildpadde og dygtige og søde delfiner fra et andet fantastisk show alle 3 billeder fra LORO dyreparken ved Puerto de la Cruz.
Næste etage:
TEIDE... øens vulkan og højeste bjerg (3.718m) som den så ud da vi ankom 4. jan., ét af tusindvis af mandeltræer i blomst og det over tusind år gamle Drageblodstræ i Icod.
Nederste etage:
På 1½ times bådtur ved Los Gigantes for at opleve små hvaler og delfiner IRL og i fri dressur og TEIDE i går morges før afgang fra hotellet... (det sneede nemlig på toppen af bjerget/vulkanen én af dagene, hvor vi havde heldagsregn).

Vi har haft en fantastisk ferie.... og den var IKKE for lang (og skulle heller ikke være længere...)...
Jeg glæder mig vildt til at få scrappet igen.... og til (håber jeg) at SE rigtig mange af jer på Scrap'n'dream d. 12. februar... =0)

Undskyld indlægget alligevel blev langt!! =0)
Hav en dejlig dag.
SES
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

VELKOMMEN HJEM.
Og dejligt at det har været en god tur, og I er vel hjemme igen. Mon ikke I er savnet af især de små ?
De billeder lover godt for det kommende rejsealbum. Hvor ser det dejligt ud.
Det har været rigtig spændende at være med dig på krydstogt i den sidste tid. Så jeg glæder mig til du kommer igang med dit nye album.

Og så kan du se hvor hårdt livet har været for os herhjemme, mens du har nydt det. Vi har selv måttet klare hverdagens trælse ting som rengøring, madlavning osv.

Rigtig god uge, og god fornøjelse med at vende tilbage til den virkelige verden.....
Kh
Annette

Cecilie sagde ...

Velkommen hjem - og tusind tak for det fine postkort, som fandt vej til Bonn i går. Det ser ud som om I havde en dejlig ferie. Jeg er desværre selv kommet bagud, men jeg håber at være med herfra og fremefter.

God fornøjelse med alt det praktiske ved at være hjemme igen.

Charlie sagde ...

VELKOMMEN HJEM - dejligt at jeg har dig lige indenfor rækkevidde igen =0). Det ser dejligt ud med blå himmel og blomstrende træer. Vi tales ved og SES snart. Knus

Dorit sagde ...

Velkommen hjem fra de sydlige og varmere himmelstrøg, lige noget enhver her i det kolde nord kunne trænge for. Og tak for kortet, som pryder mit skrivebord med sol og sommer og Teide.
Glæder mig til at høre nærmere og se flere fotos !!

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle fantastiske feriebilleder. Jeg får lyst til at tage afsted straks!
Hvor er I søde at I tager et billedgalleri med af ungerne!!
Velkommen hjem.

Sivsko sagde ...

Ja velkommen hjem, det er dejligt at høre I har haft en god ferie. Glæder mig til vi ses på Scrap'n'dream.
Krammer Heidi

Charlotte sagde ...

Velkommen hjem, Margit. Tænk engang at jeg helt var gået glip af, at du faktisk har været væk i hele 4 uger! Det anede jeg ikke. he he.
Dejligt i havde en god ferie. Det er i hvert fald nogle flotte billeder du viser os her.
Jeg kommer også på Scrap'n'dream denne gang. Måske vi ses der.

Anonym sagde ...

Rigtig hjertelig velkommen hjem og tusinde tak for kortet (det kom i går)
Det har været spændende at læse om jeres krydstogt,sikke flotte billeder. Nu glæder i jer nok til at se hele familien til fødselsdagsfest på lørdag. knus Anne-Mary
Ps Der er brev på vej!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...