torsdag den 24. februar 2011

HANS har fødselsdag



Idag er det Hans's fødselsdag
HURRA - HURRA - HURRA.
Han sikkert sig en gave får,
som han har ønsket sig i år.
Og dejlig chokolade
med kager til.
Tænk... at 2 år er gået siden Hans kom til verden... Ja, når vi er sammen med ham, er vi jo ikke i tvivl, for han er blevet dygtig til så mange ting... men hold da op hvor tiden flyver...
For 14 dage siden spurgte jeg ham, hvem der snart havde fødselsdag og svaret kom straks: MIG
Så spurgte jeg: hvor mange år bliver du? Og svaret faldt kvikt igen: TO år. Og så måtte vi lige lære hvor mange fingre, der skulle findes frem for at illustrere det ;o)
Collagen fra kortet er med billeder fra årets gang sammen med farfar og farmor (i rækkefølge).
Et af billederne er fra Fredensborg, hvor vi var heldige at se "den kgl. flyvende farmor" blive hentet af en helikopter på plænen i "baghaven"... Er han ikke fin dér, hvor han har "nolet" storebrors julegave og klædt sig ud som Harry Potter!! (fnis)... han måtte ha' hjælp til brillerne!!
Som det ses er han RET vild med at være model (farmor x'er fingre for, at det holder ved ;o))
Kortet er med et Hängler stempel, som jeg elsker til mine drenge... og det passer så fint til Hans, fordi hans mor er vild med farmors slipover'e, som jeg strikker mange af...og så elsker han biler.
Uh-ha... et langt indlæg... holdt du mon ud...??... så tak for det og fordi du kom forbi.
Hav en dejlig dag... vi skal til lagkage lige om lidt, så håber ikke indlægget kommer på, før vi er fremme!!
SES

8 kommentarer:

Dorit sagde ...

Tillykke med Hans, han er godt nok en kær gut, superfine billeder du har fået af ham, særlig det med brillerne-hihi.
- Synes tit der er nogen der har fødselsdag i jeres familie, her er der også mange lige i februar, men så er det også overstået for en tid. Min mutti blir 80 i morgen, så jeg har haft fri i dag, for vi har bestemt at fejre hende hos os, så jeg har travet foran køkkenbordet det meste af dagen, og nu er jeg træt i sokkerne, det eneste jeg gider er blogrundfart...

Karina Beck sagde ...

Det er et dejligt drenge kort, du har lavet til Hans!
Og nogle lækre billeder af ham også
Tillykke med ham.

Gitte sagde ...

Et kæmpe stort tillykke med Hans. Håber han havde en rigtig dejlig dag.:) Hvor er det bare nogle skønne billeder med ham....jeg kan se at I har en lille Harry Potter i familien.;O)
Flot kort du har lavet til ham.:)

Et noget forsinket med et kæmpe stort tillykke med dine andre 2 søde børnebørn. :) Håber også at de havde en dejlig dag med gaver og had der høre til.

Du må ha' en rigtig dejlig uge og weekend
Knus

Anonym sagde ...

Kære Margit!
Stort tillykke med barnebarnet. Ham føler vi jo noget særligt for.
Dejligt at se Harry Potter med sut. Håber han havde en god dag. Tak for det fine kort til Hans. Det kom allerede i mandags, men blev gemt til i dag.
Vi har fejret dagen med besøg i byggemarkeder( renovering af badeværelse) Og skule have sluttet med et restaurationsbesøg. men desværre var vores yndlingsrestaurant optaget, så vi venter til lørdag Knus Anne-Mary

Annette / aka sagde ...

Tillykke med Hans i går.
Han er da en rigtig lille fotogen dreng. Han tror vel bare det SKAL være sådan, at man skal fotograferes hele tiden. Så mon ikke det bliver ved ? Flot collage.
Rigtig flot drengekort du har lavet med brandbiler på. Selvfølgelig.
God weekend.

Charlie sagde ...

TIL LYKKE til Hansemand som har været så artig at vi også fik solskin her hos os. =0)

FINT kort som jeg jo så IRL for LÆNGE siden fordi du er så god til at have ting klar i god tid.

Knus og på gensyn

Betina Olesen sagde ...

Jamen, et stort tillykke med ham da... er der godt nok gået 2 år allerede, synes ellers at det var igår at du fortalte om ham... sukkk..
Dejlig billedecollage af en dejlig unge... uha, som jeg kan blive mormorskruk nogle gange...

Cecilie sagde ...

Til lykke med den lille mand; det er utroligt så hurtigt tiden går. 2 år allerede...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...