fredag den 18. februar 2011

Fødselsdag...igen

Et kært familiemedlem fyldte 75 år i går - og dette kort ledsager et gavekort i aften, hvor vi og vores voksne sønner og deres søde piger er inviteret til fest.
Opsætningen har jeg liftet fra et fødselsdagkort, jeg engang fik af Charlie. Jeg havde svært ved at finde anvendelse for dette Magnoliastempel, men C. fik den gode idé at sætte hende på skrå på kortet, og så gik det straks bedre, selvom hun "kigger op i luften".

Magnolia papir med roser, stempel fra Magnolia - skåret med spellbinders ligesom scallop-baggrunden, velourbånd fra Netto, roser og tillykke-dims fra en goodie-bag, bassil bling karton, halvperler i hjørnerne og Banana split alfabet fra QK til overskrift.
Vores februar er fyldt med fødselsdage... så der er mere i vente...

Jeg håber, I får en dejlig dag (og snart week-end :-)) - tak for besøget og jeres søde kommentarer til sidste indlæg med Herbert. Og JA!!!... hold da op, hvor tiden løber...
SES

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor er det et skønt kort og ja det stempelaftryk bliver da helt anderledes når det kommer på skrå :)

Håber i får en rigtig dejlig aften - og rigtig god weekend

Sivsko sagde ...

Super sødt kort - rigtig sommerligt
Krammer Heidi

Karina Beck sagde ...

Det er et superfint kort!
Rigtig god weekend.

Annette / aka sagde ...

Superflot kort, og god ide med den liggende pige. Jeg kan godt se det må se underligt forkert ud, hvis hun "står op".
Sødt papir du har brugt.
God weekend.

Cecilie sagde ...

Rigtig kært kort, og det ser fint ud, som om hun ligger og tæller skyerne højt på himlen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...