lørdag den 12. februar 2011

Kort til Osvald


Mens vi har været på ferie på Tenerife, har Osvald haft fødselsdag. Han blev 5 år d. 19. januar - men han var "heldigvis" heller ikke hjemme på sin f-dag. Heldigvis, fordi vi så ikke svigtede ham... ;o). Han var med familien på skiferie i Østrig. Både han og Viggo er små "fartdjævle" på skibakkerne... dejligt, at de lærer det, fra de er små.

Nå, men her er så kortet, som han får i dag, hvor farfar er til fødselsdag - mens jeg er til Scrap'n'dream... lidt ØV!!!

Piraten Edwin fra Magnolia er farvelagt med brushables tusser - knapper og sværd har fået glimmer-guld. Både stempeltryk og den sorte baggrund er skåret med spellbinders. Piratpapiret er fra Magnolia, selve kortet er bazzill sort bling - rød scalloppunch med hans forbogstav og antal år i metallignende vedhæng (fra Sverige) samt en rød sløjfe.

Indeni har jeg sat en billedcollage med foto fra året der er gået siden sidste fødselsdag. Det er blevet en tradition, og er i hvert fald sjovt at kigge tilbage på....

Jeg håber, du får en dejlig week-end. Tak fordi du kom her forbi og TAK for alle dejlige hilsener og kommentarer. Jeg nyder virkelig at læse dem.

SES

6 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Det er en rigtig sød idé med fotocollagen inde i kortet - det var faktisk noget, jeg godt kunne tænke mig at kopiere! Så tak for idéen.

Kortet er da helt rigtigt, når man fylder 5. Jeg er sikker på, at farfar får en dejlig dag til fødselsdag, og at du får en dejlig dag med scrap. God fornøjelse til jer begge og til lykke til Osvald.

Karina Beck sagde ...

Tillykke med ham. Det er et supersejt kort, du har lavet til ham.
Det var rigtig hyggeligt at hilse på dig igen.
Knus.

Mette sagde ...

Sejt kort ! Tusind tak for hyggeligt selskab i går, det var en fornøjelse at være sammen med jer, garvede scrappere ;-)
KH Mette

Charlie sagde ...

Hej ven - sorry Osvald - det var mig der bortførte farmor - men vi passede godt på hende og hun fik en softice fordi du havde fødselsdag. FINT kort som jeg jo har set IRL og skønne billeder af en frisk dreng. OG tak for i går til dig Margit - som altid sjovt og hyggeligt.

Unknown sagde ...

Kære Margit.
Sikke et skønt kort - og super dejligt stempel du har valgt i anledningen. Sikke en god ide, med en billecollage indeni - den skal jeg lige notere mig :o)
Jeg er sikker på at du havde en skøn dag igår - uheldigt at de to begiveneheder faldt samtidigt, da jeg ved hvor meget du værdsætter dine børnebørn..
Jeg håber, at du får en skøn søndag!
Knus Engel

Sivsko sagde ...

Super sødt kort og dejligt det hele gik op i en højere enhed selvom du var itl scrap....
Rigtig mange tak for en dejlig dag. Jeg var helt høj da jeg kom hjem. Vil super gerne med til Sam jeg håber det kan lade sig gøre....

Krammer Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...