onsdag den 24. december 2008

Betlehem




God morgen her på juleaftensdag.
Mindst én har gættet, hvad jeg vil vise i dag ;-)
Nemlig mit LO fra vores besøg i Betlehem. Hvad er mere passende end at vise STEDET, hvor Jesus i følge beretningerne blev født.
Forhåbentlig er teksten læsbar...
Papiret er valgt med omhu (Prima Morning song), og jeg har skåret papirets tekst "Remember" fri på det ene ark. Jeg synes, det passede perfekt til netop dette tema.
Teksten Bethlehem er skåret af et postkort og ellers er der bare tilsat lidt bling i matchende farver.
I dag er der faktisk en fin artikel om Betlehem i Politiken.

Jeg vil gerne ønske jer alle... og jeres familier... en rigtig glædelig jul og en dejlig juleaften. Det har været dejligt at møde jer på jeres blogge og tak for jeres søde kommentarer på min. Vi "ses" jo nok en anden gang på bloggen.

Posted by Picasa

7 kommentarer:

Heidi sagde ...

Ja et bedre valg kunne du da næsten ikke ha fundet ;o) Super flot lo

Også et stort glædelig jul til dig og din familie

mange juleknus Heidi

Gitte sagde ...

Det er rigtig nok det perfekte papire du har valgt. Skønt farveEt super flot LO du har lavet.
Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nyt år.
Det har været hyggeligt at følge din blog, jeg glæder mig også til at følde blogge i det nye år.

Unknown sagde ...

Også rigtig glædelig jul til dig og dine - tak for alle de dejlige indlæg her i december :)

Charlie sagde ...

IHH jeg har sådan glædet mig til en tur til Betlehem netop på en dag som denne - så tak for det - og hvor er den smukt lavet - 10 p - MINDST... =0)

ØV vågnede med glasskår i halsen og godt snottet her til morgen - det kan drillenisserne altså ikke være bekendt, så jeg har besluttet at droppe kirketuren, så må resten af familien synge for mig - jeg vil jo ikke smitte nogen her midt i julen. Jeg skal nok blive rask inden lørdag - mon ikke det kan DRIKKES væk??? =0) Ha' en hyggelig juleaften - knus fra mig/os

Anonym sagde ...

Kære Margit,
Rigtig glædelig jul :)

Anne Bente sagde ...

Rigtig god jul til dig og dine,håber i har haft en skøn juleaften.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var da et perfekt layout til juleaften.

Det har været rigtig hyggeligt at læse med her hos dig i december.

Glædelig jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...