torsdag den 11. december 2008

Troldegrenen


Glædelig 11. december.
Idag vil jeg vise jer min troldegren fra haven. Det er første gang jeg har kunnet klippe årets gren fra busken derude. Alle mine lyseholdere til juletræet hænger på den fra 1. søndag i advent til juletræet pyntes. Men der er ikke plads til dem alle på juletræet, så et udvalg får lov at blive hængende. (desværre danner blitzen skygger)
Jeg når nok ikke på blogrundfart idag, for vi skal til Køge og se Bjørn Nørgaards skitser til Dronningens gobeliner om lidt, og bagefter besøge min seminarieveninde. Men så når jeg det i morgen.
Tak fordi du kom forbi. Nyd dagen og på genkig i morgen.
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er din troldegren flot. Det var da en god ide at hænge lysholderne på den.
God decemberdag til dig.

Charlie sagde ...

HVOR i haven har du den - så kommer jeg da liiige forbi med en saks. Nej pjat - jeg har selv en troldegren - men din er STOR og det ser rigtig fint ud. Kør ordentligt og hyg dig. KNus

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor er den flot den troldegren,og hvor ser det godt ud med pynten.

Stine66 sagde ...

Uha så pænt, hvor ser det godt ud med alle de fine lysholdere...

Gitte sagde ...

Hold da op hvor er det en stor flot troldegren du har hængende. Det ser rigtig godt ud med dine flotte lysholderne på. :)
Du må ha' en rigtig god
11.december aften.

Heidi sagde ...

waw super flot ;o)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Nøj, hvor ser det godt ud! Jeg har en troldgren, der går igen år efter år, da jeg desværre ikke lige har en have, hvor jeg kan klippe en ny ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...