onsdag den 17. december 2008

Se LIIIIIIGE her, hvad vi har fået!!!!


Igår lå der dette smukke julekort i vores postkasse. Jeg blev bare SÅ glad og SÅ imponeret, så jeg vil gerne dele det med jer.
Måske har nogle af jer gættet, at det er fra Charlie. Vores venskab stammer tilbage fra 1971... såååå det er GULD værd.
Den lille "brrrrr"-ting i øverste hjørne er et bogmærke med to små magneter inden i. Det glæder jeg mig til at tage i anvendelse. Jeg HADER nemlig bukkede hjørner i bøgerne.

Hav en god dag og tak fordi du kom forbi.
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor ER det bare super flot - det kan jeg godt forstå at du blev glad for !

Charlie sagde ...

Dejligt at du kunne lide kortet og jeg ved jo du får læst mange bøger - måske især i juleferien. NÅ nej - du kan jo læse hvornår du lyster dit "heldige asen". Knus og tak for rosen. =0)

Charlotte sagde ...

Ja, det er dejligt at modtage sådan et flot, hjemmelavet julekort. Det varmer! :-) Også dejligt med så godt og langt et venskab!!
Fortsat rigtig god aften til dig.

Heidi sagde ...

hvor er det et rigtig skønt kort og en super ide med det bog mærke

Rigtig god aften

Gitte sagde ...

Åh - et skønt julekort du har fået. Og en superide med magneten som bogmærke.

Karina Beck sagde ...

Flot kort du har modtaget. Ja der er ikke noget som et godt gammelt vendskab.
God decemberdag til dig.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hvor herligt med et julekort med lidt ekstra. Julekort og venskab - kan det blive bedre?

Gitte sagde ...

Sikken et dejlig julekort at få fra sin veninde. Kortet er rigtigt flot. En god ide med bogmærke med magnet.
Du må ha' en rigtig god 18.december

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...