tirsdag den 23. december 2008

fødselsdagskort

Glædelig Lillejuleaften...

Sikken en morgenstund... solen var rød og rund... og et fantastisk flot skydække over Øresund der blev farvet knaldrødt.



Idag fylder min gode veninde, Marianne, 60 år. Hun er blevet fejret tidligere i år fælles med sin mand, så det er blot en "ekstra" hilsen på dagen.

Spændt på om kortet er kommet på dagen. Det er altså umuligt at beregne, når det er tid for julepost samtidig...

Det er et Hänglar stempel, M'et er Wet Paint fra Sizzix, blomst fra Prima, blade og 60 fra QK... og så lidt bånd og bling.

Nyd den dejlige dag... Tak fordi du kom forbi ... og... På genkig i morgen.

Posted by Picasa

5 kommentarer:

Gitte sagde ...

En smuk morgenhimmel.Flot kontrast solen har til træerne.
Hvor er det et flot kort du har lavet til din veninde Det hänglar er bare så sødt.
Jeg fik julekort fra min mor og hun sendte det igår. Så jeg håber dit kort også når frem. :)
Du må ha' en rigtig dejlig lille juleaften.

Heidi sagde ...

waw et billede du fik taget i morges - hmm kan slet ikke huske om det var så flot også i det nordjyske ha ha men dejligt at se der har været sådan idag ;o)
Skønt kort du har lavet og håber det er kommet frem i tide ;o)

Rigtig god lille juleaften

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var da en fantastisk solopgang - helt så man bliver varm i kinderne af den ;o)

Det er et rigtig sødt kort, og jeg håber, at det når frem i tide.

Hav en dejlig lillejuleaften.

Charlie sagde ...

Hej du - ja jeg var ved at køre i grøften da jeg havde retning mod øresund i morges - så smuk var himlen. Kanon sødt kort du har lavet til Marianne - vi håber posten løber hele vejen. KH og hyggelig aften til jer.

Karina Beck sagde ...

Lækkert kort og flot solopgang.
God jul til dig og din familie.
Knus Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...