lørdag den 6. december 2008

Julebagning



Her er så resultatet i glimt fra vores julebagning i går. Det var en stor succes og koncentrationen var høj. Og et HIT, at man ku' få sin egen hjemmebag med hjem på dåse. Viggos i bamsedåsen - Osvald i julemandsdåsen.
Osvald syntes ellers ikke, der var grund til at tage nogle med hjem (underforstået - skal vi ikke spise dem med det samme?? :-))

Hav en god dag - jeg glæder mig til at komme på blogrundfart lidt senere. Nu skal jeg flade ud foran TV'et og følge min yndlings - TV - disciplin SKISKYDNING.
Posted by Picasa

12 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud. Jeg havde faktisk også tænkt mig lidt juleguf fremstilling i denne weekend. Mine drenge vil da heldigvis stdig gerne være med, selvom de er 11 og 13 år ; )

Pia sagde ...

Hej Margit,

Hvor ser det dog bare hyggeligt ud. Er dog ked af at jeg ikke kan se mere af køkkenet:-).... og især den væltede væg.

Rigtig glædelig jul til jer alle, håber snart vi ses!

Knus Pia

Anne Bente sagde ...

ejjj hvor ser det dog bare rigtig julehyggelig ud.

Charlie sagde ...

Hej med dig. Sikke I hygger - skønne fotos, vild med det med de to bagenissers hoveder bagfra mens godterne kommer ud fra bageriet. Grinede også da jeg så det billede hvor Osvald selv kommer æg på kagerne og der liiige er en diskret farmor hånd der styrer armen. GODT man har hænder nok og øjne i nakken, ikke?? Vi flader nok osse ud i dag - ovenpå festivitas i går. God lørdag

Charlotte sagde ...

Hvor er det nogle hyggelige billeder. DEt oser af god julestemning - og dejligt at de hver især fik deres egen dåse med hjem med hjemmebag i. Ihhh hvor er det godt!
Her julebagte ungerne og jeg for 2 uger siden. Det var bare skønt at være sammen om det. :-)
Fortsat god 6 december!

Gitte sagde ...

Ih nogle hygglige billeder.Hvor ser de glad ud. Det er herligt at se hvor opslugte de af af julebagningen.
Uhm hvor ser det godt ud med de fylde kagedåser. Jeg er sikker på at Osvald er glad for at han ikke spist allesammen inden han skulle hjem. :)
Du må forsat ha' en dejlig afslappet 6.december. :)

Anonym sagde ...

årh jeg elsker julebagning! Det ser ud som om det var så hyggeligt!

Gitte sagde ...

Åh, hvor ser det hyggeligt ud. Billederne er også bare rigtig gode. Man kan virkelig fornemme stemningen.

Erica Wagner sagde ...

That looks like good fun!

Unknown sagde ...

Uuuuuuhhhhhmmmmmmm.....

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud!

Anonym sagde ...

Det ser julet og hyggeligt ud - jeg tror dåserne er tomme nu.. KH Mie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...