mandag den 1. december 2008

Julekalender


Puh-ha... efter at have ventet på strøm siden kl. 8 i morges lykkedes det endelig at komme på PC'en. Nesa har ganske enkelt tilsluttet et nød-el-værk til os og vores nærmeste naboer her i omegnen. Det var godt nok også blevet både mørkt og koldt...


Nå, men det skulle egentlig handle om decemberhygge, så det er min mands julekalender I kan se på billedet. Gennem mange, mange år har han fået 24 forskellige, sjove øl den 1. december... og de modtages med stor glæde hvert år :-)

Glæder mig til at komme på besøg hos jer der er med i legen... fortsat god aften :-)

Posted by Picasa

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hyggelig kalender. Jeg har også givet min mand sådan en engang.
Glædelig første december til dig

Charlie sagde ...

Hej du - rart "nogen" kunne holde to ledninger sammen så der kom strøm igennem. Detter er så HELT sikkert et indlæg min søde mand IKKE kommer til at se. Han vil jo straks blive misundelig. =0) Selvom han har adventskalender OG får ekstra pakker når han har fortjent det. ;0)

Unknown sagde ...

Nææ, sikke da en sød kalender du har lavet til din mand ;) Min mand bliver også forkælet af nisserne i år, han må have været ekstra sød :)

Gitte sagde ...

Det var da en super god ide. Sådan en kalender ville min mand også sætte pris på, han er nemlig medlem af de danske ølentusiaster.
Forsat god 1. december aften. :)

Lone sagde ...

Sikke da en super fin kalender din mand har fået, og så ser den jo rigtig flot ud som den står der i vinduet. Brrrrr lyder ikke godt at være uden strøm, håber snart de får det rigtig op at køre igen.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det må være en hver mands drømmekalender. Og det ser jo julehyggeligt ud som de står det.

Glædelig 1.december.

Erica Wagner sagde ...

Welcome Margit! Thanks for joining our Blog Challenge!

Charlotte sagde ...

Det var da verdens hyggeligste mande-julekalender. Sikke en god ide. :-)
Glæder mig til at følge med her igennem december måned. :-)
God dag til dig.

Betina Olesen sagde ...

Den kalender er da en rigtig god ide... den er straks skrevet bag øret til næste jul ;-)

hygge fra Betina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...