torsdag den 18. december 2008

Julepynt


Se, hvad vi har modtaget fra vores yngste barnebarn... Carl, som er 2½ år. Han har lavet julepynt derhjemme med glimmer og bling, og nu hænger det i stuen og sender "glimt" ud, når lyset falder på det fine bling.


Idag skal vi lave peppar kakshus med de to store børnebørn - Viggo 4 år og Osvald (næsten) 3 år. De er på før-juleferie hos os, fordi mor og far er taget til Frankrig og stå på ski.

Billeder fra processen vil pryde bloggen i morgen :-)
Tak fordi du kom forbi... hav en dejlig dag.

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Charlie sagde ...

NÆÆÆH hvor er de fine - sikke han har hygget sig - på sigt kan det måske blive "farligt" at have legeværelse i et hjørne af dit fine scraprum??? God fornøjelse med husbyggeriet - glæder mig til fotodokumentationen. =0)

Heidi sagde ...

nej hvor er det julepynt da sødt og så sødt af ham ;o)
Lyder som i har haft en rigtig hygge dag - glæder mig til a se i morgen

Fortsat rigtig god aften

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Nårh, hvor er det kært, at Carl sådan har lavet julepynt til jer.

Det lyder hyggeligt med børnebørn på før-juleferie. Jeg glæder mig til at se jeres nybyggede hus.

Gitte sagde ...

Hvor er det nogle fine juletræer han har lavet.Bling bling. :)
Hyggeligt at ha' børnebørnene på besøg. Jeg er også spændt på at se de nybyggede huse. :)
Du må forsat ha' en rigtig hyggelig 18.december aften. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...