søndag den 21. december 2008

Gran, gys og genfærd


Så nåede vi hjem fra Tivoli. Det var et super fint teaterstykke - med sang og musik - spøgelser, underjordiske og NISSER. Heldigvis endte det godt, så de blev gode venner og kunne holde jul sammen.
Vi sad på 1. række, så inden det hele startede, nåede jeg lige at få et billede af Viggo og farfar. Man måtte jo ikke fotografere, men vi fik et fint program med mange billeder.... som kan scrapps!!!
Jeg når nok først at besøge de sidste i morgen... nu skal jeg liiiiige ha' en mad!!!!

Tak fordi du kom forbi og på genkig i morgen. Fortsat god aften.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det lyder som en rigtig god forestilling for børn, og det lyder særligt hyggeligt for bedsteforældre og børnebørn at være af sted sammen. Jeg håber, du nyder resten af denne sidste adventssøndag.

Karina Beck sagde ...

Det lyder som en rigtig hyggelig søndag.
God decemberdag.

Charlie sagde ...

Ja sikken I også har hygget i weekenden. Bare Farfar nu ikke fik mareridt af al uhyggen?? Sjovt at I løb på Kjel og Mie - det skulle vi have planlagt, så du kunne have kigget i deres poser og set mine gaver... (tihi).

Gitte sagde ...

Det lyder som en rigtig hyggelig teatertur I havde i Tivoli. Vi var inde og se forstillinge sidste år.Men det var ikke så uhyggeligt som det her stykker lyder til.:) Jeg synes at Eventyr teateret er kanon dygtige til deres opsætninger.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...