lørdag den 20. december 2008

Mere Cypern og JULEAWARD


Nu er det ved at være slut med LO'er fra Cypernferien. Der venter dog et helt specielt (som er blevet gemt ;-)) til den 24. dec.
Dette dobbeltLO er anden del fra vores kysttur.
Og ja... det sender da tanker til linjen fra JULETRÆET MED SIN PYNT : "...og at solen fra sit skjul, ønsker os en glædelig jul"

I morgen skal vi i Tivoli og se Eventyrteaterets "GYS, GRAN OG GENFÆRD" med Viggo. Det er første gang, han skal prøve det... så et lille billede fra Tivoli kunne nemt komme på tale i morgen... ;-)

Og så til juleawarden, som jeg gerne vil give til:

Diana:
http://www.dianakaiser.dk/ fordi du er super dygtig til både papir- og digitalscrap. Jeg bliver meget inspireret af at se, det du laver ;-)
Betina:
http://hojvanggaard.blogspot.com/ fordi jeg synes, at det har været hyggeligt at lære din blog at kende her under "decemberblogningen". Tak for dine søde kommentarer. Jeg håber vi kan fortsætte med at "besøge" hinanden i det nye år. ;-)
Charlotte:
http://www.charlotteslifeandscrap.com/ fordi jeg synes, at det har været hyggeligt at lære din blog at kende her under "decemberblogningen". Tak for alle dine søde kommentarer. Jeg håber, vi kan fortsætte med at "besøge" hinanden i det nye år. ;-)
Cecilie:
http://chezcecilie.blogspot.com/ fordi du er så fantastisk dygtig og inspirerende. Både når det gælder scrapverdenen og dine fotos. Tak for dine søde kommentarer. Jeg glæder mig til at følge dig i det nye år og håber, at vi fortsat kan "besøge" hinanden. ;-)

Hav en rigtig lørdag - her i det nordsjællandske har vi solen til at skinne fra en BLÅ himmel.
Tak fordi du kom forbi...
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

igen skønt lo fra dig ;o)
Også rigtig god lørdag til dig og rigtig god tur i tivoli i morgen

Charlotte sagde ...

Ihhh - tusind tak for det :-) Jeg synes også det har været hyggeligt at være forbi din blog hver dag. Jeg har tilføjet dit link i min blogroll, så lige så snart du opdatere nyt, så ved jeg det ;-)
Rigtig god 20. december til dig her i solskin - er det ikke bare skønt!?

Betina Olesen sagde ...

Ajjjj... tusind tak for awarden, hvor erd et bare skønt at blive tænkt på...
Til ordene der fulgte med, vil jeg sige i lige måde da... og jeg er helt sikkertogså at finde her på bloggen i det nye år...

Hygge fra Betina

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Tusind tak for awarden - den er jeg meget rørt over. Det har været herligt at følge med gennem december, og jeg glæder mig også til at følge med her i det nye år.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...