fredag den 19. december 2008

Pepparkakshus



Så fik vi samlet, dekoreret og pyntet kagehuset. Til næste år er jeg professionel ;-).
Jeg samlede og dekorerede, og Viggo og Osvald pyntede. Det var de rigtig gode til. Til gengæld var farmoren ikke den bedste fotograf. Farmor brændte sig på sukkeret, Viggo blev en fjollerik og Osvald havde travlt med at putte linserne i munden i stedet for på taget...
SÅÅÅÅ... billederne blev ikke så skarpe - der var for meget at styre på én gang - MEN... her er lidt glimt fra processen.
Huset er nu sat HELT VÆK... og jeg kender 2, der GLÆDER sig til at vise det frem, og SPISE det, når det bli'r JULEAFTEN....
Tak for jeres "forventningsglæde" ;-)

Drengene er afleveret i børnehaven og idag tager mormor over med "før-ferie-gæster" til far og mor vender hjem. Farfar og farmor skal vist sove til middag =0)
Hav en dejlig dag og tak fordi du kom forbi.

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det blev bare fiiint. Jeg brændte mig altså også på sukkeret, det bliver jo bare så varmt så varmt.

God plan med at sætte det heelt væk, vores det ene er allerede brast sammen fordi "nogen" kom til at sætte en hånd på taget

Charlotte sagde ...

Hvor blev det pebberkagehus flot! Jeg vil så gerne prøve at lave sådan et, men har ikke lige fået taget mig sammen.
Det lyder som om i har hygget jer MAX!! Dejligt med sådanne stunder. Sjovt at læse beskrivelsen om hvordan huset kom op at stå i al sin glans :-)

Charlie sagde ...

Hvad er den af Farmor - fik den nye generation skovlen under dig?? Ja der er lidt meget at holde styr på i processen og så havde du jo TO hjælpere - jeg plejer at nøjes med en. Ser hyggeligt ud - og 1 2 3 NÅÅÅH at du brændte nallerne. Jeg puster lidt her fra Allerød.... SÅDAN hjalp det ikke lidt???
I morgen er det vores tur til bageriet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...