torsdag den 3. marts 2011

OSH-kort del 1

Siden vi kom hjem fra Tenerife, har jeg virkelig fået lavet mange OSHkort. Vi har haft mange "jern i ilden" med fødselsdage og børnepasning hist og pist... så det har været lettere at gå til og fra kortene i.fht. LO. ALLE kort er super enkle og her på bordet er der 4 af hver slags... så det "summer op" ;o)
Jeg vil belemre jer med flere kortbilleder de næste dage... men skal gøre mig umage for at lave nogle bedre billeder...
Dagen idag er ellers en ØV - ØV - ØV - dag... har en aftale med tandlægen... i går knækkede jeg nemlig en tand... så det er en hel time... næsten kun ham og mig... med forberedelser til en krone!!! :o(... - lur mig om der ikke bare var lidt andre ting, det var sjovere at bruge en halv formue på!!! =0)
Nå, men... til gengæld har jeg dagen i morgen at se frem til, hvor Charlie og jeg har en aftale med Fifty i HQ...
De første forberedelser på næste kasse-afsending er gået ind i den afsluttende fase...
Og jeg har hørt i min øresnegl, at der er MANGE fine kort, der allerede HAR fundet vej til HQ og skal have labels på...
JUBIII... jeg håber du fortsat har det bedre, Charlie, så vi kan få gang i pakkeriet...
Og til alle jer derude... hav en dejlig dag... tak fordi du kom her forbi... jeg bliver rigtig glad, når du lægger en kommentar... det gør det jo ekstra sjovt at blogge...
SES

11 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Du er en OSH-stjerne! Så fine kort. Hils Charlie og Fifty i HQ.

Annette / aka sagde ...

Hvor er du bare flittig ! Og så mange fine kort på et sted. Godt klaret.
Puha, tænk hvor mange stykker lækkert papir og andre sjove ting du kan få for de penge tandlægen nu skal have. Det er lidt surt,...

God arbejdslyst i HQ, måske kommer du til at arbejde dobbelt, når chefen ikke lige er på dupperne. Men godt du hjælper så meget til med det store job, det er at få klar til næste sending.
God dag til jer derovre - og hils.

Sivsko sagde ...

Hold da helt ferie, hvor er der mange kort :-)
Jeg må vidst hellere tage ud med min bunke kort til HQ :-)

Der ligger en lille hilsen til dig på min blog ;o)
Krammer Heidi

rhh sagde ...

det er nogle rigtig lækre kort, jeg har den samme slags papirer derhjemme og er gået uden om dem, men nu har jeg da fået en ide til hvordan de kan bruges - tak for det

Charlie sagde ...

Hej - du er da en snut og jeg har været MEGET dygtig og spist morgenmad i dag så det går fremad og jeg regner med at sende en SMS med et "kom bare" i aften. =0) Glæder mig til vi ses - det er jo LÆNGE siden efterhånden.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hold da op en masse flotte kort, og så lækre farver:)

Anonym sagde ...

Søsterne Greene må tjæne godt på os kortmager for jeg har også den blog...
Du skal have tak for de gode ideer.. og god arbejdslyst i HQ..
Bodil H

Mette sagde ...

Hold da op hvor er du flittig ;-) og sikke nogle skønne glade farver !...Jeg har købt en billet til SAM, og håber at få en plads sammen med alle jer travle OSH-damer...KH Mette

Dorit sagde ...

Flotte kort i friske farver, de vil klæde ørkensandet godt.
Hils i HQ.
Surt med de tandlægehonorarer, tænker osse på hvad du kunne købe af lækkert scrap... øv-øv !

Karina Beck sagde ...

Hvor er det vildt hvad du har lavet af kort!! Flot.
Og rigtig god bedring med tanden!!

Betina Olesen sagde ...

Øjjj der er gang i kortene, flot at du holder ved...

Oh, nævn ikke knækket tand, tandlæge og krone... uha... har liget i sidste mdr. fået lavet en til 8500, - og så går der ikke 14 dage, så knækker der en i den ande side af munden... hvad siger han så den kære tandlæge... krone på sigt.... arghhhh...
Så jeg føler virkelig virkelig meget med dig...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...