mandag den 7. marts 2011

OSH-kort del 3

Foreløbig sidste kapitel af mine kort til OSH i denne omgang...
Nogle af kortene er der 6-8 stk af.... andre blot et enkelt... jeg har VIRKELIG fået tømt ud i restebunkerne =0) - (dejligt).
Dagen i dag er ellers travl og fyldt med hemmeligheder, som jeg kan offentligøre meget snart!! ;o) Så hvis du er nysgerrig, så kig med om et par dage ;o)
Jeg prøver at få gang i mit feriealbum fra Tenerife... men jeg SKAL ha' lidt ro omkring mig, når jeg arbejder med feriesiderne... ;o)
Håber du har nydt week-enden og det helt fantastiske vejr... herligt at få besøg af solen igen ,og jeg synes sandelig også, det er blevet en del LYSERE både morgen og aften... SKØNT!!
Hav en god ny uge. Tak fordi du fandt forbi... lægger du en kommentar, gør du mig rigtig glad... jeg hygger mig med at læse, hvad I skriver.
SES

7 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Det er da helt utroligt med dig,
sikke en masse kort de er super flotte. Glæder mig til overraskelsen - dete r vildt spændende.
Krammer Heidi

Annette / aka sagde ...

Du er da helt utrolig produktiv. Sikke et væld af kort - og så fine de er.
Du er guld værd for OSH projektet.

Nu er jeg altså ved at revne af nysgerrighed. Hvad er det mon for hemmeligheder.....?? Virkelig spændende....
Hav en dejlig solskinsdag.

Charlie sagde ...

Ja det lyder da så spændende - tænke tænke... Hvad det så end er for en hemmelighed så skinner solen da på den. Knus =0)

Kirsten sagde ...

Jeg skulle da lige hilse og sige, at du har været flittig, hold da op :-D
jeg synes altså det er imponerende så forskellige dine kort er.
Uha, du gør os nysgerrige....
- så jeg holder øje ;-D

Margit sagde ...

rigtig mange flotte ting - og flot navn også :)
hyggeligt at finde en navnesøster i blogland som jeg nu kan følge.
kik fordi hvis du får tid

x

creativetail

Cecilie sagde ...

Sikke en bunke du har fået lavet! Det er virkelig imponerende. Jeg vil spændt vente og se, hvad du har af hemmeligheder ;o)

Karina Beck sagde ...

Lækre kort, du har lavet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...