lørdag den 5. marts 2011

OSH kort del 2

Her er så anden del af mine kort, som jeg havde med til HQ i går. Vi var flittige og fik sat labels på alle de kort, der er ankommet til HQ pt. Og vi nåede lige at få dem delt i kasser efter "emne" (som f. eks. fødselsdag, mors dag, kærestekort, børnekort, almene kort).
Og lige midt i det hele dukkede Sivsko op med flere poser med lækre kort, som lige var klar til kasserne.... Og så fik vi sludret og grinet... hvilket er et MUST når vi er sammen... ;o) =0)
Tak for i går søde ven... det var SÅ dejligt at ses igen...

Vores week-end er uden forpligtelser... DEJLIGT... men en tur ud i vejret det SKAL vi... mon det er foråret man kan spore rundt om det næste hjørne???... jeg håber det...
Og i morgen skal vi ind og opleve Wicked i Det ny Teater... glæder mig sådan ;o)
Vi gav hinanden billetter til vores fødselsdage ;o)

Hav en dejlig week-end og 1000 tak for alle jeres søde kommentarer til mit sidste indlæg.
Jeg nyder sådan at kunne yde lidt medmenneskelighed ved at støtte den gode OSH-sag...
SES

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kære Margit.
Jeg bliver helt rørt over så mange kort du efterhånden har kreeret til denne gode sag - og hvor er det dejligt at høre,at I hyggede i HQ igår. Jeg er sikker på at i får en skøn aften i teateret - det er et imponerende og skønt sted at komme...så jeg glæder mig til at høre om din oplevelse.
Knus
Engel

Charlie sagde ...

Hej søde - ja det var super hyggeligt i går og tak for ALLE kortene og for hjælpen. Det er bestemt sjovere at være flere om arbejdet - og du er så god til at nurse skadestuepatienterne. =0) GOD fornøjelse i morgen - i denne weekend er det jo os der hygger med barnebarn - jeg har lige sneget mig væk fra MGP under påskud af at skulle på toilettet. =0) GOD teatertur og hils!

Karina Beck sagde ...

Hvor har du været flittig!! Og flot ser det ud. Hvor er det godt at OSH har dig til at hjælpe med at klargøre kortene, som jo også er et kæmpe arbejde.
God weekend.

Sivsko sagde ...

Hold da helt vild hvor har du også været flittig - rigtig flotte kort.
Og selv tak for igår, jeg sidder næste og tuder, man bliver så glad for, at læse at "lille" mig kan bringe en smule glæde.
Det var super lige at hilse på jer. Vi fik da både krammet og grint. Der var jo heller ikke ret langt, det vil jeg da gøre en anden gang. Det er jo hyggeligere end bare at sende kortene.
Håber du for en fortsat dejlige weekend
Krammer Heidi

Heidi sagde ...

Skal da love for du/i har været aktive, rigtig flotte kort og sikke et arbejde i gør :)
Lyder som en skøn søndag du går i møde :)

Rigtig god søndag til dig

Anonym sagde ...

Vi må jo kalde dig en stor leverandør. Det er godt nok mange efterhånden, og hvor er de flotte dine kort.
Bodil H

Gitte sagde ...

Hold da op hvor er det bare mange skønne OSH kort du har fået lavet.:)

Skønne billeder fra Hans fødsesldag.:)
Håber I har haft en rigtig dejlig tur i Det Ny Teater
Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...