tirsdag den 29. marts 2011

Tenerife #8



Her kommer 2. del af Pyramidesiderne. Jeg håber, at billederne tydeligt viser, at der ER tale om pyramider. Vi var ihvertfald slet ikke i tvivl, da vi gik rundt i det dejlige område. Det var super spændende at se og læse om det. Gæt hvor vi nu føler, det er et MUST at tage på ferie?

Den botaniske have var også et HIT. Sjovt at se alle de planter, man har hørt om er blevet anvendt bl.a. til TH's forskellige bådebyggerier. Vi så en rigtig fin film i auditoriet med høretelefoner på... NORSK!! ;o)...(selvfølgelig).

Igen BG papir og QK alfabet "Sophistycate".

Håber du nød den dejlige dag med sol i går... heldigvis lover de forår liiiige om hjørnet... ;o)

Jeg X'er for at det holder.

Tak fordi du kom forbi her hos mig.

SES

8 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej - perfekt BG papir til disse fotos. Men du har jo også et godt udvalg =0). Ja I må da en tur til 'gypten - ingen tvivl om det! Min fine plante har det godt!! Ses snart. Knus

Sivsko sagde ...

Super flotte LO's og lækkert baggrunds papir
Krammer Heidi

Cecilie sagde ...

Det var da et perfekt papir til de billeder!

Annette / aka sagde ...

Aih, jeg ville lige skrive at det er det perfekte papir, men det er der jo enighed om her...
Og selvfølgelig skal I da til 'gypten (sagt på Linje 3-vis). Nu har I jo snart været hjemme 2 mdr.
Jeg vidste slet ikke, at alt det pyramidebyggeri og al den astronomi havde noget at gøre med Tenerife. De var nu ikke så dumme dengang.
Men de fleste turister på Tenerife går da glip af en masse.....undtagen billige drinks...
Du er en knag til at bruge mange billeder....og samtidig få en lethed ind på lo'erne.

Anonym sagde ...

Altså hvor er det spændende læsning.
Får lyst til at gå jer i fodsporerne. Jeg har også en drøm om pyramiderne. Men nu må vi se hvornår det bliver.
Og som altid er dine billeder og beskrivelser sat flot op.
Mange forårshilsner fra Anne-Mary

Karina Beck sagde ...

Flotte layouts! Sikke et arbejde du lægger i dit scrap. Jeg er imponeret over din journaling!!

Heidi sagde ...

Super flotte og kan ski godt forstå der er ønske om at komme der igen :)

Gitte sagde ...

Super flot ferieLO. skønt med din journaling...fik lige løst navnet på plamen. Min mand og jeg var på Mallorca for 2 år siden og vi snakkede meget om hvad det var for en palme...tak for oplysningen:)

Uh ja jeg kan godt forstå hvis I vil til Egypten, der er så smukt. Jeg ville også gerne derned, jeg er meget fascinerede af den egyptiske mytologi.
Du må ha' en rigtig dejlig uge
Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...