søndag den 20. marts 2011

Tenerife #3

Engel efterlyste et billede af vores Drageblods"træ"... HER ER DET SÅ... og når man ser dette billede (med en lille tændstiksæske for at markere størrelsesforholdet) vil alle kunne forstå, hvorfor vi har måtte forklare "ungerne", at en tung byrde hviler på deres skuldre, hvis dette lille bitte træ, skal kunne hamle op med det, vi så på Tenerife (HA-HA...)
Det skal snart have en lidt større potte, og så håber vi, at det vil vokse sig stort hen over sommeren (fnis...)




Og så et LO mere fra ferieabummet. Denne by blev ét af vores yndlingsudflugtsmål... der var simpelthen så hyggeligt... og de krigere(konger) og basilikaen var SÅ imponerende flotte. Historien om Den sorte Madonna er forkortet efter bedste evne...
Jeg har vist ikke skrevet i de øvrige indlæg, at jeg atter en gang har fat i min mega-store bunke af mit yndlingspapirfirma Basic Grey... ;o) =0). Dette alfabet er "fruit smoothies" fra Sizzix.

Fredag kom ældste søn forbi med Carl og Hans (som ikke ville med far hjem!!), igår aftes var vi babysittere for Sofie og når Herbert har sovet middagslur kommer han på besøg med sine storebrødre (Viggo og Osvald) samt far og mor.
J. har lovet sin yngste søn at lave suppe og oksekød i peberrodssovs... så jeg har leget med suppegrønt... ;o)

Hav en dejlig solskins-søndag... sneen er væk (næsten) og erantis og vintergækker dækker jordbunden i de ellers bare blomsterbede.
Mon der snart er anemoner på vej!!?? =0) Jeg plejer at kunne plukke de første omkr. 20.marts =0). Må snart på ekspedition til skoven ;o)
Tak for dit besøg. Lægger du en kommentar, gør du mig glad...
SES
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kære Margit.
Tak fordi du hørte min bøn...Skønt træ men du har ret i, at det nok bliver en familie-overdragelsesforretning :o)
Skønt skønt dobbelt LO... din opsætning er så genial.. Kunne godt finde på at lave noget lignende digitalt..!
jeg håber, at du får en skøn søndag!
Knus Engel...

Charlie sagde ...

Hej og GOD søndag med urter og yngel. =0) Hvis det ikke var for tændstikæsken var det da et IMPONERENDE Drageblodstræ! Jeg elsker jo LO's med mange fotos og dette er så fint. Hils rundt.

Karina Beck sagde ...

Selvfølgelig lægger jeg en kommentar, for at lade dig vide, at jeg har været forbi og nydt dine skønne rejselayouts.
Fortsat god søndag.; )

lam sagde ...

Igen skønne feriesider, næsten som at være der selv. jeg tror ikke din tur efter anemoner bærer frugt, for jeg har lige været en smut i skoven og her er ingen endnu

Mette sagde ...

Nu glæder jeg mig endnu mere til vores Tenerifetur. Sidst vi var nede hos den sorte Madonna, kom vi til at tænke på serien "allo allo" hvor franske René kun tænker på "the fallen madonna with the big boobs"..;-) ;-)

Charlotte sagde ...

Skønt dobbelt-LO. Jeg kan godt li, at du denne gang har brugt 2 forsk. baggrundsark - det giver lidt spil i LOet. Flotte billeder du har taget!
Rigtig god ny uge til dig.

Annette / aka sagde ...

Igen nogle flotte layouts med masser af smukke billeder og dejlig meget tekst. Og rigtig godt oplysende.
Og så lyder det da som en dejlig søndag i den lokale dagpleje...hihi. Så dejlig at de små ikke vil hjem. - Det er da en kompliment.

Husk madpakke, hvis du går efter anemomer nu. For jeg tror desværre det bliver en lang tur.....

Cecilie sagde ...

Det er et fint lille træ ;o) Det må blive et familieprojekt...

Jeg er dybt imponeret over, at du faktisk får lavet de her sider så hurtigt efter jeres ferie. Jeg har endnu ikke printet et eneste billede fra vores ferie i september...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...