onsdag den 23. marts 2011

Tenerife #5






Så blev jeg færdig med dobbeltsiden om vores hotel (og værelset). Da vi skaulle bo der i 4 uger, var det altså dejligt at det var indrettet som en lejlighed med soveværelse, stue, køkken, bad og altan. Vi opholdt os nu mest på altanen, for vejret var dejligt, mens vi var der. Sådan omkr. de 22 gr. og kun 2 dage var med regn.Desuden var der et stor udendørs poolområde... mere om det senere... ;o)

Igen BG papir... her i en blegere udgave end i virkeligheden =0)
Tallene er fra Teriyaki-alfabetet fra QK.

Idag har vi en super flot dag.... sol og (håber jeg) gode udsigter til lidt forår... ;o)
Hav en dejlig dag... tak for dit besøg - lægger du en kommentar, gør du mig glad... det er rigtig hyggelig læsning.
SES
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Dorit sagde ...

Det ser ikke tosset ud !! Kan godt forstå, der skal være gode ordnede forhold, når stedet skal være ens hjem i 4 uger...

Karina Beck sagde ...

Jeg får så meget lyst til at rejse!! ; )

Annette / aka sagde ...

Smukke layouts med de skønne billeder.
Og jeg kan godt forstå, I nød at have plads og ordnede forhold, når I var der så længe.
Det ser dejligt ud.

Charlotte sagde ...

2 meget flotte LOs. Det er så hyggeligt at følge med på dine rejser. Værelset i boede på ser super godt ud - og dejligt med både køkken og bad. :0)
Når vi er på ferie, griner andre (dem vi rejser med) gerne af mig, når jeg fotografere hotelværelser, maden vi spiser osv. ...
Glad for at se du også har taget mange billeder af jeres lille lejlighed. :0)
God dag til dig.

Sivsko sagde ...

Det ser ud til at have været et super lækkert værelse ;o)
Krammer Heidi

Cecilie sagde ...

Hvor har du været grundig med at dokumentere jeres midlertidige hjem. Det er sjovt at have, ikke mindst når man har boet et sted 1/12 af et år.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...