fredag den 25. marts 2011

Tenerife #6





Én af de allerbedste oplevelser på Tenerife var ubestridt dette show. Jeg var dybt facsineret af, hvad trænerne havde lært disse kolossalt store dyr. Jeg knipsede løs med kameraet og havde faktisk svært ved at begrænse mig til dette LO. Når jeg ser/hører ordet spækhugger står historien om Kaskelotternes sang (Samson og Sally) lysende klart i min bevidsthed... så det var faktisk rart med en positiv oplevelse med disse smukke hvaler...
Kommer du nogensinde til Tenerife har jeg kun én ting at sige... dette er et MUST!! (blandt flere... men derom senere) ;o)
BG papir og "Wet paint" alfabet fra Sizzix...
Jeg er lidt mat i dag... igår tog vi nemlig i svømmehallen (som vi har forsømt siden Tenerife)... og DET kan mærkes i kroppen!! GISP... tænk, at det er SÅ hårdt at svømme 1000 meter, når vi var i form efter ferien =0)
Nå, men der er nogen, der siger, det er sundt!!
Hav en dejlig dag... tak for søde kommentarer, som jeg læser med stor glæde...
Mon du også skal se X-faktor i aften... ??? Jeg holder med Sara... hvem holder du med???
SES

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare et flot dobbeltlayout. Lækre titelbogstaver og det ser godt ud, at du har tegnet hvidt på!
Det er godt nok også nogle skønne billeder og super, at du også har fået træneren med, så vi kan se størrelsesforholdet.
God weekend lige om lidt.

Charlie sagde ...

Ja WAUW - har ikke set dette show - men er man i Frankrig kan jeg anbefale Marineland ved Antibes hvor man kan se noget i samme stil. Jeg har så også cirka 200 billeder og må virkelig se at få udvalgt et passende antal til et par LO's fra den sommer vi var der med E. Nu kan jeg jo ikke klage over at mange inspiration - for dit ser supergodt ud. Jeg har et billede hvor træneren står på snuden af en spækhugger da den kommer op gennem vandet - tænkte kun på at den kunne sluge hende så let som ingenting da jeg så det. IMPONERENDE dyr og flot arbejde at lære dem ting som de ovenikøbet ser ud til at nyde at gøre. =0) Jeg bryder mig nemlig ikke om dyr der skal dresseres til at gøre noget der er direkte unaturligt for dem - men denne slags show viser et perfekt samarbejde og respekt mellem dyr og menneske.

Charlotte sagde ...

Nøøj, sikke nogle flotte billeder du fik taget til showet. Det er et imponerende dyr, så kloge og smukke. Super lækkert dobbelt LO med de helt rigtige farver. :0)

JOW, jeg skal da se X-faktor ... live! I Parken! Glæder mig som et lille barn! Vi tager derind alle 4 sammen med en masse andre venner og familie, vi bliver 23 i alt! Super!!
Jeg tror også jeg håber på Sarah - hun er altså dygtig og kan noget, men ham Babou er også god!
God weekend til dig.

Annette / aka sagde ...

Superflotte layouts, hvor man faktisk slet ikke ser papiret. Dine billeder fanger i den grad øjet, og jeg kan godt forstå, du har mange billeder derfra. SKØNT.
Igen fin belæring fra lærerinden...hihi. Tak for det.

Og 1000 m ?? - Så tænk på spækhuggeren. Den må da også have lidt ondt hist og her...
Siger en der overhovedet ikke kan svømme 25 m...pga vandskræk.

Jo jeg skal se x-faktor, og holder klart med Sara. H er vild med Bobou - men han er bare for meget for mig ! Sagt på en pæn måde.

Mette sagde ...

Det show er noget af det jeg glæder mig allermest til (selvom jeg har set dem hvert eneste år siden de flyttede til Tenerife ;-)Super gode billeder ! Jeg hepper også på Sara...

Heidi sagde ...

Sikke en oplevelse - det ville jeg gerne se :)
Og skønne loér du har lavet i sidste indlæg, total lækker lejlighed i havde suk, tænk at være der lige nu - ikke dårligt, jeg tæller ned til vi skal tyrkiet... men først august :/

Og sikke en finale igår, syntes flot show og hun var bare god Sarah

Rigtig god lørdag aften til dig

ps. ballon stemplet, var et der var med Helle´s månedes pakke fra Studio Calico :)

Cecilie sagde ...

Fine sider, og det er en super idé at have en faktabox; du ved jo, at jeg elsker oplysninger om billederne ;o) Jeg er ret vild med alfabetet, du har brugt. Det ser faktisk vådt ud.

Sivsko sagde ...

Hvor er det bare nogle super flotte billeder og de kommer virkelig til deres ret på disse LO's
Krammer Heidi

Betina Olesen sagde ...

Hold da op, det er sørme længe siden jeg har været forbi... sikke mange ferie_Lo'er du har fået kreeret... og ja, kan se at du har det samme som mig... alttt for mange billeder... tror faktisk ikke at jeg må tage på ferie forløbig, eller så skal jeg til at scrappe noget mere... ;-)

Jeg har valgt at skrive herunder, da jeg har et stort hjerte for disse dyr... og det er jo et skønt Lo du har lavet, og den brune/begie baggrund gør noget rigtig godt for den fantastiske blå farve....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...