søndag den 27. marts 2011

Tenerife #7




Dagens dobbeltside fra Tenerife albummet handler om en ganske anden slags oplevelser... men mindst lige så stor og (ikke mindst) overraskende.
Tilfældigt fandt jeg en folder på hotellet om "nogle pyramider" på øen... først tænkte jeg at det var et eller andet "kunstigt fremstillet"... og da jeg fik nærlæst på brochuren var jeg derfor ret overrasket over hvad det handlede om. Men det kan du jo se i tekstboksen...
SPÆNDENDE... det var ihvertfald, hvad det var.
Jeg har en dobbeltside mere... som kommer om et par dage... men her kan du få introduktionen... TA-TAAAAAA!! Manden på det lille billede er Thor Heyerdahl... (nordmanden med Ra og Kon-Tiki) ... i fotostat forstås!!
Papir fra BG og alfabet fra QK "Marisa".
Tak for jeres mange, søde kommentarer... håber, at I ved jeg elsker at læse dem...
Håber I har/har haft en dejlig week-end... synes trods alt at foråret ER på vej... ;o)
SES


8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det spændende læsning. Tak fordi du forstørre teksten så vi kan få det hele med.
God solskinssøndag.

Anonym sagde ...

Nej..... Hvor spændende. Også jeg er glad for de lidt større bogstaver.
Hans og jeg er netop kommet tilbage fra et besøg i St. Jean de Fos, hvor vi boede hos nogle danske venner i et hus som var over 1000år gammelt. Vi følte også "historiens vingesus", men er nu glade for at være tilbage i vores mere civiliserede hus (dog stadig uden badeværelse :-( ) Knus AM

Charlie sagde ...

Ja vi skal jo have det hele med så jeg sluger også teksten. Og godt jeg gjorde det - for ellers havde jeg jo levet videre i troen om at det var J der havde stillet op til fotografering på det lille foto - han er jo lidt en linselus, ved jeg. Nyd søndagen og jeg ringer i løbet af mandagen eller tirsdag afhængig af nyt. =0)

Gitte sagde ...

Ih hvor har du bare fået lavet mange flotte sider fra jeres Tenerife ferie.:) Super at du har forstørret teksten op. For det er så hyggeligt og spændende at læse om jeres rejse oplevelser
Du må ha' en rigtig dejlig søndag aften
Knus

Dorit sagde ...

Ja, jeg er jo så gammel, så jeg husker vist nok det hele om TH (ikke T. Holz !), der var på et tidspunkt for nogle år siden en TV-udsendelse om netop de pyramider, han fandt på Tenerife, han var ski ikke tosset ham TH, hvad han ikke fandt ud af og på, mangler at se hans museum i Oslo...fascinerende alt det han satte i værk.
Kan tilføje, at manden med globussen på nakken hedder Atlas, hvilket der jo er en vis logik i. Efter græsk mytologi, kan slås op på Wikipedia.
Glæder mig til næste kapitel !

Cecilie sagde ...

Det lyder godt nok spændende; det er så fedt med sådan nogle overraskende historiske fund. Din side er rigtig lækker. Det papir er super fedt, og orange er den helt rigtige accentfarve til.

Annette / aka sagde ...

Rigtig lækker side om de pyramider. Utroligt så klog man bliver her på din blog.
Jeg anede intet om den historie, og jeg troede, jeg vidste alt om TH og Kontiki og Ra. Har læst en masse af de bøger. Elsker den slags.
Kan du ikke huske Atlas køleskabe. De havde netop som logo Atlas med globus på ryggen ?

Sivsko sagde ...

Spændende historie - hvor har I oplevet meget. :-)
Krammer Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...