onsdag den 9. marts 2011

Sofie på besøg


Egentlig ville jeg have spredt min "hemmelighed"... men det må vente et par dage endnu ;o)...
Til gengæld kan jeg vise spritnye billeder af "prinsesse" Sofie, som vi havde på overnatning fra mandag til tirsdag. Hun var ret snottet og havde lidt øjenbetændelse, så hun er lidt hævet rundt om øjnene. Ellers trives hun - som I kan se - rigtig fint... har travlt med at forsøge sig med at indtage opretstående stilling. ;o)... så kan man nemlig nå RIGTIG mange ting på farmors hylder... ;o)
De knaldrøde krøller er på endnu... men det ser ud til at en lidt mere rødblond udgave er ved at tage over... det ligner også mere fars og farmors "kulør" i toppen ;o)
Hun er det nemmeste barn... altid glad... og alligevel fuld af spilopper...

Idag har vi været til formiddagsforestilling i "vores" biograf... og set "Kongens store tale"... NØØØØJJJJJJ... hvor var den GO'!!!
Den MÅ du se... og det er INDLYSENDE... at den vandt OSCARs...

Tak fordi du kiggede her forbi... lægger du en kommentar gør du mig glad :o)
Hav en dejlig dag... dømt til indendørs sysler ;o)
SES

Posted by Picasa

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er hun blevet stor og dejlig!

Annette / aka sagde ...

Utroligt så hurtigt Sofie vokser. Hun har garanteret nydt at være hos jer.
Og så er du alt for god til at holde på hemmeligheder.......ÆV. Du er garanteret gravid...eller har vundet i Lotto...

Enhver film med Colin Firth er da værd at se..fnis..og nu med en Oscar. Stort.

Dorit sagde ...

Eejj hvor er hun sød, desværre kan man jo ikke se spilopperne på fotos... og dog, kan godt se der er "noget" på 3. billede, hi-hi !
Synes jeg kan huske situationen fra mine egne piger, det med at pille dukkerne i øjnene :-)
Hemmeligheder, ligefrem flere, ja så er du måske både gravid og har vundet i Lotto, fniiis ! Eller måske er der flere børnebørn på vej... eller du skal ud at rejse !?

Heidi sagde ...

Sikke skøn hun er - og så stor hun bliver, ak tiden går :)

Charlie sagde ...

Dejlige Sofiebilleder - det er skønt det hår! Tænk alle de kvinder der betaler i dyre domme for at få rødt hår eller krøller og hun har begge dele! Selvfølgelig er hun fuld af spilopper - man er vel en pige (eller måske en kommende Pippi??)
Gravid - næppe - Lottomillionær - SÅ havde jeg hørt skriget helt herned - Rejse - det kan du lige vove på!! Hmmm - jeg må tænke videre!!!

Gitte sagde ...

Hun er da helt uimodståelig. Kan godt forstå, at du synes hun er nem. Du er jo vant til en flok energiske drenge ;-))
Hmmm - hemmelighed ? så bliver man jo nysgerrig. Skal du være farmor igen ?

Mette sagde ...

Nøjs...hvor er hun dejlig ;-) Hvis hun er blog-candy, køber jeg alle lodderne !
- og for pokker da osse, hvor er du flittig med de OSH kort, man bliver helt forpustet bare af at kigge. Jeg bruger ikke rester, men måske skulle jeg begynde ?

Charlotte sagde ...

...hemmelighed?? Nu blev jeg da nysgerrig. :0)

Ihhh hvor er hun skøn. Godt at hun trives så godt. Jeg er sikker på hun har haft en dejlig dag hos farmor og farfar, trods sin forkølelse.
Dejlig lille fotoserie.

Sivsko sagde ...

Dejlige billeder - de må da scrappes. Hun ligner rigtig nok en lille spillopmager.
Skønt :-)
Krammer Heidi

Cecilie sagde ...

Hun er da ALT for nuttet - lille mus. Det er dejligt at høre, at hun trives med den hårde start hun fik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...