mandag den 21. marts 2011

Tenerife #4







HOV!!... jeg kom til at springe 2. del af Santa Cruz over... =0)
Den kommer lige her...
Ikke så meget at sige... det hele står i teksboksene...
Til Annette: Jeg ved ikke, hvorfor markedet er bygget i arabisk stil... og kan ikke finde en forklaring nogle steder...??!!
Måske er det blot en "eksotisk inspiration"... som de synes har passet til et marked =0/...!!

Og til selv samme Annette: Jeg har ledt efter anemoner i skoven i dag... uden madpakke... og de ER lige ved at være klar!!...
Jeg synes dog, at de godt må være mere end 3 cm og kunne fremvise, at de indeholder grønt farvestof, når de bliver plukket... så de fik "dyne" på igen.... jeg vender snart tilbage igen... og ønsker mig et par dage med sol og lidt varme...

Nyd dagen... og solen... Tak for jeres mange søde hilsener... elsker at læse jeres kommentarer....
SES
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Heldigt jeg lige kom på nu, så jeg kan takke for svarene. Det er ikke let med vanskelige kunder...haha.
Men den arabiske del må være et eksotisk islæt så.
Flotte nye sider igen. Det papir passer bare så fint. Og alle dine forklaringer. FLOT. Og flot og overskueligt sat op.
Jeg vidste slet ikke, der var så meget historie om Tenerife. Hører normalt kun om pools og drinks. Og kommer der ikke selv - i den varme !!

Anemonerne er jeg spændt på. Måske skulle jeg ud og kratte lidt hvor de plejer at være. Vi har også lidt af de blå i haven. Jeg kigger...

Tak for ekstra-service og hav en dejlig eftermiddag i dette forårsvejr.

Ditte sagde ...

Ih hvor er du altså god til at lave sider til rejsealbums, måske man kan komme lidt i lære hos dig ;)

Noget andet du også er god til er skønne, sjove og ærlige kommentarer på min blog- tusind tak for dem, jeg tager det til mig du skriver, og har virkelig kunnet bruge dine ord i en svær tid.

Apropos anemoner, så kom jeg pludselig til at tænke på en fantastisk anemonekrans der blev lavet til min søsters begravelse, den var SÅ smuk, og meget symbolsk pga. dens korte holdbarhed.
Knus på en mandag!

Karina Beck sagde ...

Spændende layouts og læsning.
God mandag aften.

Charlotte sagde ...

Det er altid spændende at læse om dine forskellige rejsemål. Dejligt med noget info om Tenerife.
Jeg er lidt imponeret over operahuset - det ser smukt ud med den bølge. :0)
Flotte LOs og med et super flot farvevalg.

Sivsko sagde ...

Super flotte rejse sider du er igang med og sikke et projekt.
Glæder mig til at følge med.
Super lækkert papir.
Krammer Heidi

Heidi sagde ...

skønne loér og sidder jo næsten lige og drømmer mig til varmen :)

Anonym sagde ...

Det er dejligt at læse om andres interesse for Tenerife - øen med evigt forår.
Vi har været på Tenerife 4 gange. Denne gang boede vi i en dejlig villa med pool ved hotellet Ritz Resorts. De har både lejligheder og villaer.

Cecilie sagde ...

Det er super fine papirer de her, og jeg er ret vild med mixet af de to næsten ens mønstre. Flot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...