mandag den 14. marts 2011

Tenerife #1




Så er jeg startet på feriealbummet fra Tenerife. Det har været puttet lidt ind i mellem OSH-kortene - så jeg er ikke så langt endnu... men her er altså de første sider (siderne vil ikke komme i kronologisk orden...)
Vi besøgte Drageblodstræet, som står på nordkysten af øen. En smuk tur dertil over bjerge og på "hylder" langs Atlanterhavet med kig til de andre Canariske øer.
Der er MANGE (RIGTIG MANGE) drageblodstræer på øen, men dette er det kæmpe-store og gamle, som er med på "top10" over seværdigheder.
Faktisk har vi også hjembragt ét... og sønnerne har fået at vide, at det skal passes godt og gå i arv gennem mange led, før det når denne størrelse ;o)
Hvis bare halvdelen af træets alder er "rigtig", kan det fortælle meget historie... ;o)
Tak for jeres søde hilsner til brudeparret... de er bragt videre - for de læser med herinde ;o)
Tak fordi du fandt her forbi... jeg bliver glad, når du lægger en kommentar.
Hav en dejlig dag... og en god ny uge.
I morgen kommer Charlie og Fifty på besøg med kortkasserne til OSH... så skal der arbejdes igennem... =0)... GLÆDER MIG... =0)
SES

5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Flotte layouts fra din sidste tur. Og sikke da et specielt træ og tak for forklaringen. Det er jo helt Harry Pottersk.
Dejligt med så mange fotos og tilhørende tekst. Det er du en knag til.

God arbejdslyst i filialen af HQ i morgen. Der er lidt at tage fat på kan du tro.
Ærgerligt at du sådan laver andre aftaler på conventiondage. Vi savnede dig.

Charlie sagde ...

En tur til Tenerife - jamen det har jeg jo slet ikke tid til lige p.t. - så er det godt jeg kan læse og se din. =0) Imponerende træ og spændende historie - fint sat sammen. Vi SES i morgen - og jeg har spændende nyt...

Karina Beck sagde ...

Jeg glæder mig allerede til flere rejselayouts ; ) Lækre layouts!
Du må have en god mandag aften.

Cecilie sagde ...

Jeg er dybt imponeret over, hvor hurtigt du kommer i gang med jeres feriealbum! Flotte sider og det ser lækkert ud med de røde kanter.

God fornøjelse med OSH-arbejdet og hils Fifty & Charlie.

Unknown sagde ...

Kære Margit.
Skøn - skøn ferieside... og jeg glæder mig allerede til atter at tage på tur med dig :o)
kan du lokkes til at vise jeres eget drageblodstræ? Det kunne være sjovt.. kan det vokse herhjemme i det fri?
Kæmpe Knus
Engel...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...