onsdag den 16. marts 2011

Tenerife #2





Én af turene gik til denne by. Jeg lader tekstboksene fortælle.

Charlie, Fifty og jeg havde en fin dag i går - omend med travlhed... Vi nåede alt det vi havde sat os for... endda lidt "før tid"... så der blev plads til lidt ægte tøsesnak, før Fifty og Charlie drog hjem med hele kassen ;o) ... alle hilsener er bragt videre ;o)
Spændende, hvad det endelig facit bliver på antal kort, der går afsted inden week-end'en...

Sikken en vidunderlig flot dag... selvom den har en kold vind.
Tak for jeres søde kommentarer til mit nye feriealbum... det glæder jeg mig til at bruge noget energi på de næste uger...

Hav en dejlig dag... tak for besøget...
SES
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Fine sider igen, og jeg elsker al det tekst. Gad vide om du er tidl. geografilærer ??
Hvorfor er markedsbygningen mon arabisk inspireret ? Bare for forandringens skyld - eller er der en historisk tilknytning ?
Den P plads er altså værre end dem vi har her i byen - og det siger ikke så lidt ! Han er dygtig den P-vagt.

Godt du har hjulpet Fifty og Charlie, for det var mange kort de fik med fra Fyn.
God solskinsdag - trods skap blæst.

Karina Beck sagde ...

Tak for kigget på et flot og spændende layout.

Charlie sagde ...

Hej du TAK for sidst - og tak for hjælpen - hyggeligt som altid. Og sikke en fin dobbeltside du har lavet her på lækkert BG papir. Ham p-vagten ville nok ikke få min nøgle. =0) Og NU kan du se total tallet - det var MANGE kort kan du tro .....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...