fredag den 10. december 2010

jul 2010 # 10

Hjemme igen fra sviptur til Oslo.
Vi har været MANGE gange i Norge... og i Oslo... alligevel har jeg i mange år ønsket at besøge Munch-museet for bl.a. at se "Skriget". I år blev det så målet for vores juletur...
Det var en super dejlig tur, selvom vi travede 4 timer rundt i Oslo i 11 gr.'s frost... brrr...
Godt vi kunne ta' et varmt bad, da vi var tilbage på båden igen...
Og lidt postkort må gøre det ud for dagens foto...samt et billede af vores båd.
I aftes så vi vores håndboldpiger banke Rumænien... SÅDAN... nu venter Spanien i morgen og vi X'er fingre...
Der er stadig noget vi vil se i Oslo... bl.a. planlægger de en ny "Manhatten" lige ved siden af den Nye Opera... det bliver spændende at se... så vi vender garanteret tilbage...

Tak for jeres søde kommentarer til OSH-kortene...
Jeg håber at komme på blogrundfart i dag og i morgen, så jeg får indhentet lidt af det forsømte ;o)
Nyd den smukke, solrige dag.
SES - i morgen ;o)

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg har aldrig været i Oslo, men det er helt sikkert en af de steder jeg skal hen engang.
Var det så flot billedet i virkeligheden?

Annette / aka sagde ...

Det lyder da som en dejlig tur.
Tak for postkort af bla. Skriget. Der er vist noget med flere udgaver af det maleri, ikke?

Gitte sagde ...

Det lyder skønt med en smut tur til Oslo.:) Jeg har været der for en del år siden. Vi var også på munch-museet. Jeg synes det er nogle spændende billeder han malede, vi fik også en bog om Edward Munch liv og billeder.:)
Du må ha' en rigtig dejlig aften
Knus

Charlie sagde ...

Velkommen hjem - men vi har jo talt i tlf. siden - fine fotos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...