torsdag den 9. december 2010

jul 2010 # 9


Glædelig 9. december.
Som lovet... endnu et par Valentineskort til OSH. (Selvom de også sagtens kan bruges til en hilsen EFTER V-dag).Det er stadig rester fra de små prøver der sad på hver pakke. Her er der bare pyntet med en MS punchet kant.
Jeg nyder at få anvendt selv de sidste strimler papir... efter Cecilies fantastiske idé. (Tak igen, igen til dig).
Jeg håber, at du får en god dag... mon du også er én af dem der sidder klistret til skærmen og følger vores håndboldpiger... ???
Jeg hepper i hvert fald på en sejr til DK. Det er nu en go' vane at se håndbold i julemåneden...
Tak fordi du kom her forbi... tak for kommentarer, som gør mig glad...
SES... i morgen ;o)

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kære Margit.
hvor er de skønne, dine valentines kort. ER vild med den punchede kant...og så er det bare gennemført og sødt.!
Håber at du får en dejlig dag!
Knus Engel...

Annette / aka sagde ...

Smukke, smukke kort.Jeg kan så godt lide enkelheden. Og sød kant.

Nej jeg sidder absolut ikke klistret til skærmen. Her må vi optage TV-avisen, for at se den inden sengetid !!

Charlie sagde ...

Ja de er bestemt fine. Tak for dem! Nej vi ser det nok heller ikke - det er mere PC'en der trækker i december =0)

Karina Beck sagde ...

Søde kort med en flot kant.
Jeg er ikke så interesseret i sport. Jeg tror at jeg snupper et par krimier i stedet i aften.

Cecilie sagde ...

Jamen, selv tak. Det er super, at du får varieret fidusen på så mange måder. Kortene er rigtig fine.

Jeg er ikke til håndbold, men god fornøjelse med kampen.

Gitte sagde ...

Nogle rigtig fine og enkelte valentinkort du har igen lavet.

Her er det kun manden der følger håndboldpigerne. Så vil jeg hellere sidde her og kigge på din blog. ;O)

Men rigtig god kamp jeg kan høre at det går godt...lige pt.:O)

Betina Olesen sagde ...

Søde kort du har lavet... ja, det er nok med at være i god tid til de forskellige højtider... når kortene skal sendes langt væk...

Ja, den ide med at bruge forsidepapiret, gjorde jeg også den gang vi havde den udfordrings blog, der hed 1-2-3 scrap... hvor vi skulle scrappe med noget emballage/genbrug... der nupsede jeg lige forsiden fra et BG kit...

Heidi sagde ...

Hvor er de bare super søde og ja jeg er også gald for det fif hun var så sød at dele med os andre :)

Håndbold - spilles der håndbild ;))) Har faktisk ikk rigtig haft tv tændt i flere dag - rigtig god 10 december til dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...