mandag den 20. december 2010

jul 2010 #20


Glædelig 20. december...
Så fik jeg pakket julegaverne ind og lavet 4 poser snemandssuppe til de store drenge (incl. Hans). Da vi kom hjem fra juletræshentning i søndags fik Viggo og Osvald en smagsprøve - og den blev "godkendt"... så her er poser ,de kan få med hjem til efter-jul-dagene... til den tid er der sikkert stadig sne.... =0)
I dag har vi mange smågøremål vi skal have klaret.... listen er lang, så vi må tage den fra en ende af... men vi skal nok nå det.

Håber, at I har nydt week-end'en.
Tak fordi du kom forbi... og tak for søde kommentarer på bloggen. Det er dejlig hyggelæsning.

Nyd dagen...
SES - i morgen.
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Dejligt at tingene er ved at være på plads... søde poser du har lavet, har selv lige lavet 30 stk. selv, og det er ihvertfald ikke sidste gang...

Annette / aka sagde ...

Det er det, jeg siger: Du er altså en god bedstemor ! Så betænksom.
Søde poser med lækkert indhold.
God arbejdslyst med de sidste ting.

Cecilie sagde ...

Fine fine snemandssupper, og en sød tanke at de skal have lidt til efter julen.

Jeg håber, at I når alle jeres gøremål i dag.

Charlie sagde ...

Hej ven i dag og i morgen når jeg INGENTING andet end at koncentrere mig om den samtale jeg skal til - men disse poser er også på min to-do liste til 2. juledag under træet til ungerne. Knus og god dag herfra.

Karina Beck sagde ...

De er rigtig søde. Hvor bliver børnebørnene dog forkælede.

Sivsko sagde ...

Der er nogen der kan - jeg er ikke gået igang med at pakke gaverne ind. Hvor er du heldig. Og det er super søde snemandssupper. Krammer Heidi

Kirsten sagde ...

Dejligt at I er ved at have styr på det sidste. Det eneste vi mangler er at købe madvarer og lave konfekt.
Jeg MÅ altså prøve at finde nogle af de mini skumfiduser, så jeg kan prøve at smage snemandssuppen :-D

Gitte sagde ...

Sikke nogle flotte snemandssuppe poser du har lavet til drengene. Det må være dejligt at ha' sådan en sød farmor som dig.:)
Du må ha' en rigtig dejlig juleuge.
Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...