mandag den 27. december 2010

jul 2010 #27


Når vi danser om juletræet, har Maria (Carl og Hans' mor) indført, at vi synger "Nissen er en kunstig mand" MED fagter, som den næstsidste sang (inden Nu er det jul igen...). Her er en collage med billeder af Hans, som i år skulle lære alle fagterne... mor og onkel Henrik var gode læremestre, og han var godt nok "vaks ved havelågen" (som min far ville ha' sagt det).
Især billedet, hvor han "...står på det ene ben"... og samtidig skuler for at se, hvad den næste fagte er, synes jeg er herligt. På andre billeder er han "bagud"... han "...vrikker med lænderne", mens læremestrene "...klapper i hænderne"... (LOL)
Jeg troede, (lidt naivt!!) at jeg lige nåede at fikse et LO med billederne, som jeg kunne vise... men det bliver så en anden dag - det er på vej ;o).

Her fik vi lige besøg (igen, igen, igen) af en kraftig snebyge fra morgenstunden... så nu ligger haven igen pudret med nysne!! - og solen skinner.
Hav en dejlig dag - uanset om du er startet på job igen eller du har lidt fridage du kan nyde...
Tak for besøget her - og for de søde kommentarer til mine indlæg. De varmer...
SES - i morgen...
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kære Margit.
hvor er det dejligt at kigge indenfor og skønne billeder af den vakse lille fyr... Du er så skøn til at fortælle...! Du burde skrive dine erindringer ned...!
(og lade os andre smuglæse..!)

Jeg håber, at du får en skøn dag!
Knus
Engel...

Mette sagde ...

Skønne billeder og glædelig jul.

Mette

Karina Beck sagde ...

Nååå, hvor er han sød. Carl altså ; ) : ) ; )
Dejlig fotocollage.

Annette / aka sagde ...

Køn og kvik dreng....og herlige billeder.
Det ser rigtig hyggeligt ud med sådan en familiejul.

Vores gæster idag kom kørende fra København, og syntes det var dejligt, da de kom til Fyn, for der lettede tågedisen og de kom over i ordentligt vejr !! Her i Sønderjylland skinnede solen og der ligger at pænt lag sne. De kom fra - 12 grader til - 6 grader.
Så vi er godt tilfredse her.

Charlie sagde ...

NÅÅÅHR hvor er han nuttet Hansemand - koncentrationen STRÅLER ud af ham - skønne fotos fra en dejlig aften - og så pyt Henrik og Maria ser også søde ud =0).
Tak for hyggeligt besøg (på mange måder et vi vil huske længe..) både pga menuen og fordi Kjel var ukampdygtig - vi håber det snart bliver bedre med hans ben. Håber I er godt hjemme og 1000 tak for min fine pakke med lækkert julestempel fra Norge og julepapirer - jeg SKAL nok sørge for at komme i gang med egne julekort i god tid i 2011. Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...